golf 1 gti velgen?
Een collega vertelde mij dat hij nog een setje velgen had liggen die vroeger onder zijn golf 1 gti gezeten hadden uit 1981. Deze zouden er toen door VW erbij geleverd zijn..
Ik heb dat setje overgenomen, maar heb ze eerlijk gezegd nog nooit eerder gezien.. Ze zijn 13 inch en 6 of 6,5 j.. Kent iemand deze wielen en weet iemand wellicht de ET waarde? |
Staat er ook nog iets in de velgen geslagen? Vw embleempjeo, VAG nummer ofzo?
|
Tot nu toe niks kunnen ontdekken..
Maar hij heeft de auto in 1981 zo nieuw bij de vw dealer gekocht, dat is juist het vreemde.. |
ik ben een golf 1 freak en ik heb ze nog nooit gezien :confused:
maar opknappen en er onder zetten, ik vind ze wel mooi en lekker retro :thumbup: |
is het geen velg van het Merk mattig :thumbup: Moet haast aan de details te zien ?
|
ik vind ze zelf ook wel vet! Daarom dat ik ze ook over heb genomen!
Ik ga ze laten stralen en dan voorzien van een laagje epoxy en een mooie zilver grijze laag! Wellicht komt er een nummer tevoorschijn na het stralen, er zit nu een soort van hamerrite laag op die vrij dik is.. Wel apart dat er die VW doppen bij zitten en ook nog precies aansluiten op de naafgaten en ook klemmen via de bouten. Dat is wel de methode die ook de standaard stalen wielen hebben.. |
Hoi Mark, zo toch even gekeken maar zou ze ook niet als origineel kennen, eigenlijk ook nog nooit gezien, eindelijk weer iets unieks onder golf 1.
Groetjes Ron |
All times are GMT +1. The time now is 16:58. |