Gezocht scherpe nokkenas,spaghetti spruitstuk polo gt (3f)
Zoals de titel doet vermoeden, ik ben opzoek naar een scherpe nokkenas en een spaghettig uitlaatspruitstuk voor mijn polo gt motortje welke ik recent in m'n golf 1 heb gelegd.
Motorfietscarbs zitten er al op, nu nog een snelle nokkenstok en eventueel nog een spaghetti uitlaatspruitstuk. Mocht je een van de twee hebben liggen, hoor ik het graag! Alvast bedankt, Guus |
Iemand?
|
up!
|
Heb je al een vliegwiel Guus?
|
Hey Jan,
Ik dacht gewoon met de zelfde koppeling, vliegwiel setup te blijven rijden. Uiteraard wel een verse koppelings set als het toch los ligt. Of heb je een mooi idee ? |
Nee geen ideeën.
Je moet wel een koppelingsset van een 5 bak gebruiken. |
Dank je wel, dat is een goeie. Ik haal dan een set voor een polo gt 5bak!
|
iemand nog een scherpe nokkenas en/of spaghetti uitlaatspruitstuk ?
|
|
Ja uiteraard, die speur regelmatig af. M'n duitse technische woordenschat wordt steeds beter.
Maar ik hoopte iets tweedehands te kunnen vinden. |
|
Goeie dank je wel, maar 280 graden lijkt me misschien beetje scherp weer. Zat meer aan 268 graden te denken, moet er wel dagelijks mee kunnen rijden.
Ik hoop dat ik me niet vergis, maar 3f blokje heeft hydro stoters toch ? |
|
Ja die ken ik, ik heb zojuist eens een mail d'r uit gedaan naar Dutch Power Trading, deze zijn Newman Cams dealer in Nederland. Ben benieuwd op wat voor prijs dat uit gaat komen.
|
upski
|
Newman cams zijn in Nederland toch al 290 euro bij de importeur, vervoer zal wel erg duur zijn :screwy:
Dus nog steeds op zoek. |
290 euro? :screwy:
dingen zijn 150 pond, die hebben een mooie rekenmachine voor het omrekenen daar! |
http://www.motorenrevisie-deckers.b...TRO_OK=INTRO_OK
deze lui eens bellen anders?? zijn importeur in belgie zitten echt net over de grens, aardige lui ook trouwens |
zie wel dat het ex vat is nu, dat scheelt idd nog wel flink op de prijs
|
upup, niemand nog een spruitstuk of nokkenas liggen ?
|
All times are GMT +1. The time now is 16:37. |