knipperlicht
Ik heb een vreemd probleem bij mijn golf 1
Als ik net weg rij dan werkt mijn knipperlicht prima, maar op een gegeven moment dan blijft het lampje in mijn dashboard branden en knippert hij niet meer.. Als ik dan mijn alarmlichten aanzet om te checken of het relais kapot is dan knipperen ze wel weer.. Dus het relais is goed! Iemand een idee? |
Massaprobleempje?
|
jep wss massaprobleem met 1 van je lampen.
Bij men broer waren het de achterlichten die slechte massa gaen, telkens je remde begonnen de pinkers mee te branden. Controleer eerst al je massapunten van je lichten voor je verder begint te breken en zoeken :thumbup: Ik heb ook alle contacten van de lampboletjes op geschuurd. |
Hey Mark,
inderdaad wat hier al werd gezegd, massa controleren, misschien wat aangeroest, vooral achter wil dit nog wel eens het geval zijn. Groetjes Ron |
zekering controleren
|
ik had exact hetzelfde, als ze wel weer werken na de alarmlichten aangezet te hebben, de relais die vervangen moet worden.
|
Inderdaad: Massa !!
|
Bedankt voor de reacties!
Het is opgelost! Ik ben begonnen met de zekering, dat was het makkelijkst! Die bleek kapot te zijn, vervangen en toen werkte het weer! Daarna ben ik ook nog mijn massa punten gaan nalopen, deze mooi kaal gemaakt en in de vaseline (zuurvrij) gezet. en vervolgens ook nog ff mijn hendel schoongemaakt en ingespoten met contact spray.. Nu moet het wel weer ff blijven werken denk ik zo! |
All times are GMT +1. The time now is 04:56. |