golf 3 '97 in onderdelen 110 pk tdi ( 130-d km )
het geheel heeft nu 130 000 km gelopen motor is een 110 pk tdi nooit afgezien altyd goed onderhouden dus gaan we maar slopen :D motor met boite ?? tdi achterlichten >> sold ventorfront ( front lichten grille lijstje motorkap ) sold ! bumpers 10 voor de 2 samen ! perfect zwart interieur inclusief deurpanelen sold elek ramen , mechanisme + schakelaar + ruit sold ! tdi tellerbak sold ! servostuurhuis met leidinge en ( pomp ? ) 80 achteras !!! sinds 800 km nieuwe blokken , lagers , schijven ( bon van 580 €) 500 wielen 14 inch slechte banden( standaard golf 2 ) niet die van de foto 40 compleet uitlaatsysteem ?? en al de rest dat je kan denken contacteren kan via pb of jellekevda@hotmail.com woon zelf in heist op den berg maar onderdelen kunnen mee naar mol grtz jelle |
Wat moet je voor je stuur hebben?
Gr. Marvin |
10 euries zonder airbag bij , 20 met airbag ..
grtz |
upkee
|
up up up
|
afzonderlijke vraagprijzen zijn verplicht jelle;)
|
Quote:
pft heb geen idee wat ik moet vragen maar zal ze er terug bijzetten .. grtz |
wat moet je hebben voor je lip is da 1 van een vr6 ?
|
Quote:
die was van een vr6 maar is helaas op enkele plaatsen gebarsten :s ga je niet veel meer aan hebben grtz |
mag dus weg in onderdele ! vento front gereserveerd
|
wat wil je hebben voor intercooler met alle bevestigingen en buiswerk tot inlaat en turbo?
|
Quote:
motor gaat helaas enkel compleet weg grtz |
vento front al verkocht? zo nee hou ik me aanbevolen
|
hier ook ;)
|
ventofront is al gereserveerd voor venom 1980 tot eind augustus , german_lowrider had de 2de optie
dus vrees voor jullie een beetje jongens :( ;) |
up up
|
upke , ventofront , achterlichten , elekraammechanisme + spiegels weg
|
motor gereserveerd ,, moet dringend weg zijn ..
voorschermen 20 per stuk etc .. |
motor is er nog ,, alles moet weg denk aan 5 & 10 € prijzen !
|
All times are GMT +1. The time now is 21:05. |