Golf 2 1.3 cl
Hallo
Hierbij bied ik mijn golf 2 1.3 aan. Het gaat om een: Type: Volkswagen Golf 2 1.3 cl Bouwjaar: 1990 Kleur: Blauw Km stand: 266.000 De auto start en loopt goed dit is bij bezichtiging dan ook te zien. De auto was voor mij een hobby auto voor in het weekend. Maar omdat ik niet veel tijd heb staat de auto meer stil dan hij gebruikt wordt. Dit is dan voor mij ook de reden van de verkoop. Het volgende is gedaan of zit er op: Nieuwe uitlaat plus rubbers van af de kat Rubbers van het schakel mechaniek vervangen Nieuwe olie plus filter Nieuwe bougies Nieuwe luchtfilter Nieuwe stalen velgen met nieuwe banden Bleu edition leder interieur Sparco stuurtje is vervangen door een orginele voor 2 x kicker speakers in de deuren achter 2 x jbl speakers in de hoedenplank dragers Nieuwe bumpers met chroom bies Usa light voor en achter Nieuwe schroef set 2 weke oud Nieuwe veerpootschotels 2 weke oud Koppeling is vervangen Dit is allemaal zon 1500km geleden verwisseld Koppakking is door vorige eigenaar vervangen dit is zon 20.000km geleden De dorpels, bodem en wielkuipen zijn niet rot zo als bij sommige auto,s. Voor de apk moeten twee dingen gedaan worden. 1 De hulp veren van de schroef set moeten terug deze worden er bij geleverd. 2 De co2 moet afgesteld worden maar hier heb ik de tijd en de apparatuur niet voor. Hier zijn nog wat foto,s Het is een leuke daily of hobby auto prijs 1000, - euro Bij serieuze interesse gelieve te mailen naar. Don-leroy@hotmail.com |
up
|
up
|
up
|
up
|
All times are GMT +1. The time now is 00:44. |