Vw Bora 2.0 Sport USA Uitgevoerd 5250 EURO
Vermogen:116 PK
Provincie: Overijssel / Enschede Bouwjaar: 2001 Carrosserie: Hatchback Brandstof: Benzine Kilometerstand: 170000 met NAP Basiskleur: Zilver Accessoires: ABS, Achterbank neerklapbaar, Airbags, Airconditioning, Centrale vergrendeling, Elektrische ramen, Lichtmetalen velgen, Radio/cd-speler, Stuurbekrachtiging, Trekhaak, Startonderbreker. Na lang twijfelen verkoop ik toch hierbij mijn USA uitgevoerde Vw Bora 2.0 Sportline. 171.000 km(wordt nog mee gereden) Te controleren met NAP !! ZEER COMPLEET !! USA zijmarkerings verlichting USA grote buitenspiegels aan beide zijde USA cleane achterklep USA kleine kentekenplaten USA achterlichten Orginele USA bumperstrip voor kleine platen heb ik hier nog liggen maar moet nog pas gemaakt worden) Veel delen orgineel uit de USA en niets geen namaak!! afneembare trekhaak van Westfalia(niet te zien op de foto) Automatische airco (climatecontrol) Verwarmde/elektrische spiegels stuurbekrachtiging Audi TT pedalen en rustplaat Aluminium en chromen afwerking 17 inch RS6 velgen met goede banden Goede winterbanden op 15 inch sportvelgen meegeleverd. 3 cm rondom verlaagd (nog 2 nieuwe voorveren op reserve) 8000K Xenon verlichting Xenon led stadsverlichting Qruise control Elektrische ramen Centrale vergrendeling op afst.bed. met comfor sluiten(ramen gaan dan automatisch mee) Alles in kleur meegespoten,ook de bumperstrips Werkende Sharkvin antenne Geblindeerde zijramen achter embleemloze grille( orgineel ook aanwezig) Zonneband van blinderings folie Rode led asbak verlichting(W8 style) Etc, Etc, Etc.Te veel om op te noemen. Vraagprijs: 5250,- !!Eventueel inruil of bijbetaling voor een Benzine Vw passat / Bora/ Golf 1.8T-2.0 Variant vanaf 2001. |
Up!!, prijsaanpassing moest zijn 6500.
|
:cool: UP!! prijs is een vraagprijs!
|
Weekend up! Doe eens een bod!!
|
Nieuwe prijs aangezien ik wat anders op het oog heb.
5250 Euro is de Vraagprijs |
kick
|
vermelding woonplaats verplicht
|
Aangepast
|
Up!! 5000 Euro op enkel 15 inch sportvelgen met winterbanden
|
:D Up!!!
|
Up