28/29-05: Air To Move goes Borgerswold 2005
|
Cool, ga er dit jaar wel weer even heen denk ik....was gezelling vorig jaar :D
Ff kijken of ik nog foto's heb van vorig jaar, zal ze wel even posten ;) |
Nou heb ze zelf niet meer zo 123 bij de hand...ff wat van jeewee gejat (mijn fotos :D )
Onderstaande van Jeewee's site (en beetje eigen commentaar ) Volkswagen Porsche meeting te Veendam, niet echt druk maar wel leuk, 4 bussen, 10 kevers 2 buggy's en een 914 waren aanwezig toen wij rond 9 uur op de camping arriveerden. Bien was er ook :D Mijn persoonlijke favoriet! :D |
Quote:
hmmmm,ik heb nog niks staan rond die datum dus ik denk wel dat wij komen !! (die friezen en die drent zijn nu al zoooo vaak hier geweest ;) ) |
hmmmmm, zal eens kijken.......
28 Mei is ook de typIII meeting :rolleyes: |
Quote:
georganiseerd door de luchtgekoelde vw club nederland ?? benk in het verleden ooit al eens geweest ... anderhalve type3 gezien en 2 bakjes met onderdelen :D |
Quote:
Okee..... Rijden alleen nu wel veel meer TypIII's rond natuurlijk. Hoorde als dat Bien, Miss G., Miss M., , Marcel, enz enz er allemaal heen gaan. Kijk wel ff tegen die tijd ;) |
das waar,maar aanzien ik nu nog twee en halve typ3 heb liggen,gaat er zeer
waarschijnlijk iemand lopen blazen als ik weer op zo'n meeting ga lopen struinen. beter dus van niet om daarheen te gaan ;) |
Quote:
Kom jij maar lekker naar Veendam Kruk@b, dan mag je de onderdelen (lees remmen) van de Porsches afkijken. :D |
Hmmm maakt de keuze wat moeilijker..... dit lijkt me ook wel leuk, kan ik met de tiep III erheen..... denk er nog ff over na.
|
Quote:
Quote:
Jij hebt het over PorscheS en Splitje maar over "een 914" ... wie moet ik nou geloven ?? :rolleyes: |
Ik ben er niet bij. 29 mei is onze eigen regiodag van KCn Zuid-Holland!
|
Quote:
Misschien dat er vorig jaar maar één was, nu gaan we er alles aandoen om ook veel Porsche liefhebbers richting Veendam te krijgen, met hun Porsches uiteraard. Ennh oh, ja luchtgekoelde Volkswagens zijn ook welkom. :D |
Quote:
Ik verwacht wel dat leon en kr@kab dan daar naar toe komen, ik in ieder geval wel. Als het ff meezit en ik kan wat chauffeurs regelen dan kom ik met alle drie de luchtgekoelde,'t is toch maar een stukkie vanuit delft. |
ik denk dat ik wel eventjes langs kom stuiteren met de golf 1.... is maar een poep en een scheet rijden vanaf hiero
|
Air to move
Quote:
Wat Leon gaat doen weet ik niet,maar ik zit zeer waarschijnlijk dat weekend in Veendam en omgeving :cool: Moet ook nog steeds wat Capri onderdelen ophalen in Onstwedde,en dat is "redelijk" in de buurt,en aangezien ik dan toch de bus bij me heb ... |
Quote:
Variantje bedoelt naar de regiodag van kcn Zuid-Holland. maar dat is way off toppic :D |
Quote:
Oeps :o, was er ff niet helemaal bij geloof ik :) |
Quote:
bon: keversite |
Quote:
Dan geef ik je groot gelijk, ik ga ff naar de meeting hier om de hoek. Ik vond het daar vorig jaar erg gezellig en het jaar daarvoor was er ook wat sensatie, dat is ook leuk natuurlijk :D |
All times are GMT +1. The time now is 07:08. |