Veerpoten mk1 GTI
Ik heb een mk1 GTI met schroefveren, ik wil deze (laten) vervangen door een vaste Koni verlaging (koni veren + dempers)
Aangezien ik de originele veerpoten niet heb kan deze niet geplaats worden. Zijn veerpoten van een "gewone" mk1 hetzelfde als van een GTI? Zijn de veerpoten van een cabrio GLI hetzelfde? Alvast bedankt!!! |
Is allemaal hetzelfde ;)
|
volgens mij heb je enkel de voorste originele dempers nodig , ik kan ook mis zijn .
ik heb een koni set gekocht waarop ze air ride gezet hebben ,vooraan hebben ze de koni dempers in de originele poot gestoken en achteraan was het een losse demper van koni zelf . ik vind btw de koni super goed :D grtz |
Bij efka kun je de koni's online bestellen voor een nette prijs
|
Quote:
@Martijn; een GTI ligt standaard lager maar dat maakt niets uit aan de veerpoten dus? Dus elke veerpoot is hetzelfde? ik denk dat er hier in de buurt nog liggen van een mk1 cabrio van '93 (ofziets, één van de laatste alvast) sorry voor de vele (misschien domme) vragen :redface: bedankt! |
nee, gti poten voor zijn korter dan gewone poten
cabrio veer poten zijn wel net zo lang |
Zit wel verschil in omdat een cabrio veel zwaarder is.
Van een dichte 1 zouden ze allemaal gelijk moeten zijn. Misschien snap ik het niet zo goed, maar waarom zou je orgineel plaatsen als je een komplete koni set neemt? Zijn dat alleen patronen voor dan? De patronen passen wel in een cabriopoot, maar de demper van een cabbie is anders. |
Quote:
Hey Mice, het zijn dan alleen patronen zoals jij het zegt. Er zitten in ieder geval geen veerschotels op de dempers en de 2 lippen onderaan zijn er ook niet aan. De plaatser had dit over het hoofd gezien en ik ken er ook niets van :redface: . Dus ik moet er niet specifiek één van een GTI hebben? bedankt! |
GEWONE mk1 poten zijn dus ok
enkel de veren van een GTI zijn wat kleiner maar die worden toch vernieuwd :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 14:23. |