![]() |
12 juni - 13th Int. meeting VW Club Charly's 2011 ~ Waregem (B)
Ik zag hier nog geen topic over, dus dacht laat er maar eentje aanmaken, kijken wie er allemaal gaan!? :thumbup:
![]() Vorig jaar regende het geloof ik best wel, verder wel veel mooie auto's toen. De locatie is ook goed, Waregem is leuk stadje! Meer info: http://www.vwcharlys.be/home.htm Foto's van vorig jaar: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=71157 |
Sowieso weer aanwezig...!
Is een eindje rijden, maar vind het altijd wel een relaxte meet en vaak met veel Engelsen ivm de korte overtocht! |
Vorig jaar was gezellig! Dag voor de meeting er al heen geweest en daar in de buurt rond gevlogen :) Was jammer vh weer alleen...
|
Quote:
ja en jij mocht dan nog binnen plaatsnemen :thumbup: |
Quote:
Klopt, ik had mazzel! Dit jaar niet aanwezig, valt samen met ADAC op circuit Zolder... |
Ik ben er ook weer bij, goede meeting altijd!
Heb er nu al zin in! |
Zeker weten aanwezig.
Vorig jaar ook geweest en goed bevallen ondanks het weer. Gelukkig werd het toen rond half 12 of half 1 ofzo droog. |
Aanwezig :)
Mee met de mkI van een maat de MKIV van iemand dat we kennen zal een uitblinker zijn denk ik op Charly's ![]() :thumbup: |
vorig jaar de eerste keer geweest. was heel leuk toen. dit jaar ook weer aanwezig.
en er wordt goed weer voorspeld voor zondag dus dat zit ook al goed |
Vorrig jaar wilde ik maar toen kon het niet dit jaar probeer ik het weer.
|
Wel een pokke-eind rijden vanuit Eindhoven. Eens even kijken hoe laat ik wakker word.
|
Het is inderdaad een stukje rijden maar ik vond het vorig jaar absoluut de moeite waard ondanks de regen. en ik mag nog een klein beetje verder als Eindhoven.
|
van hier zo'n grote 15 km =D
|
Quote:
er gignen verhalen rond dat deze golf 4 problemen had met de politie op eurosundays omdat zen trekker niet legaal is ofzo? |
Quote:
Toch aanwezig met mn 1 :thumbup: |
Quote:
dit kan maar weet ik niet maar naar mijn weten is hij ingeschreven als "caravan" ofzo (schiet me niet neer als ik fout ben) |
Quote:
Vanuit Groenlo 297 km. ;) |
Roden-Waregem 386 Km
Maar ff over nadenken nog! |
Wij gaan morgen ook met een paar auto's die kant op :thumbup:
|
Mijn 2gti staat er voor de moment niet zo netjes bij,
Dus het zal met de 5gti op de bezoekersparking zijn! |
All times are GMT +1. The time now is 08:56. |