![]() |
Gezocht, bedrijf voor plaatwerk golf1
Ben op zoek naar een scherm rechts achter,
Hartsant heeft deze niet, immitatie mag dus. Iemand die een bedrijf weet die dit kan leveren? Ik weet dat Golfparts het heeft maar die vraagt de hoofdprijs. Alvast bedankt, |
Reinders in stadskanaal/groningen maar die zal ook wel de hoofdprijs vragen en jij woont denk ik aan de andere kant van het land???
|
Jeps.. woon in Zeeland :(
|
Quote:
Probeer het eens bij The VW Barn , die jongens zitten in Koewacht (is ook zeeland) |
intercarparts.nl of com
heeft veel voor golf 1 |
Quote:
Emmen lieve schat....Emmen :D weet niet of hij dat heeft....hij heb wel veel golfjes en ook een paar slopers, maar daarvan zijn die panelen wel vaak van rot.... |
|
Staat nergens helaas een compleet rechter achterscherm (3d) bij :(
|
deze bedoel je toch?
VGA1105R R.Achterscherm Golf 84-90 2d. € 94,96 |
das van een golf 2 :D
|
Idd.. golf 2 genoeg.
Zoek die idd.. alleen dan een type ouder ;) |
ja probleem om die te krijgen...
ik heb vorig jaar hetzelfde aan de hand gehad... en heb toen € 850.- neer gelegd omdat ik het scherm perse moest hebben... ik heb hem bij Jeroen Rison vandaan gehaald... maar ja beter duur als niet te koop laat ik maar zeggen... |
was dat geen verzekeringsgeld dan johan?
|
ja natuurlijk dat wel...
maar als het geen verzekeringswerk was geweest had ik hem alsnog gekocht... moest hem echt hebben maar daar weten jullie alles van... |
Golf parts is 250€
Vind ik nog flink wat geld.. |
Voor een iel stukje immitatie blik..
|
mijne was orgineel dat wel...
ik zou hem gewoon kopen hoor als je hem nodig heb dan heb je hem nodig... |
Quote:
oeps sorry, had niet gezien dat het om een mk1 ging. excuses |
Quote:
Heb bij hun de laatste originele fabrieksscherm vandaan. hij had toen ook nog immies liggen maar die wilde ik niet. 250,- voor een immie? is ie aardig gestegen met de prijs. Heb zelf 1,5 jaar naar een org scherm gezocht en toevallig via hardsant gevonden. Succes met er 1 vinden , ik weet precies wat je nu doormaakt. ;) |
staat er 1 op marktplaats voor je:
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...i%3D30%26js%3D1 mischien heeft ie wat. |
All times are GMT +1. The time now is 06:39. |