![]() |
Avond meeting aftertalk Parkstad, Autokino.
Tsja hier dan maar wat foto's plaatsen van vanavond was weer gezellig met veel lachen en geauwehoer, maar wel leuk.
En heren, veel plezier an die See.. De automaat van Aad. Gezellig Dub05 Sletta van Frank. Jetta met de oude wielen van PimVW. Verlaagde Hello Kitty step Fotograaf in wording. Mooie Kever. Heel mooie Golf 3 G60 Pietmobile En de zwarte met tape opgewaardeerde Golf. Het was weer gezellig. Voor foto's even Pbtje sturen. Gr Ronnie |
Mooie foto's Ronnie. :thumbup:
Volgende week weer. :D |
hey was ik weer te snel met mijn foto's in een ander topic :confused:
@ ronnie bedankt voor de foto :thumbup: en aan de schadevrije kant :D |
Hier toch even wat foto's posten van de weekelijkse meet bij de autokino in landgraaf.
leuke opkomst deze week door de groep van stein en omgeving. weer eens wat andere mensen gespreoken, kortom weer een leuke zondag gehad. :thumbup: hier een paar foto's van mij voor dat ik aan de praat werd gehouden maar volgens mij hebben er meerdere mensen wat foto's gemaakt dus vul me aub aan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Was inderdaad gezellig! Thanx en
mooie fototjes geklikt! :) |
Hey jongens !
Thnx voor de foto Ronnie, ik stuur je meteen ff een PBtje voor een groter formaat :tongue: Was een gezellige meet, denk dat ik wel eens vaker langskom :thumbup: Hier enkele platen van mij (wil je hem in groter formaat, stuur ff een PBtje :thumbup: ): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De rest staat hier: http://s996.photobucket.com/albums/...ubParkstadMeet/ P.S. de enigste achterwielgestuurde Audi TT ??? Haha grappig he zo'n groothoek lens :D |
Het was inderdaad gezellig gisteravond :thumbup:
Mooie foto's ook! |
Mn "oude" HTN's staan erg netjes onder die Jetta!
|
Was erg gezellig. Heb wat dingen afgesteld en de Golf schakelt weer in alle versnellingen. Na Oostenrijk maar eens alles grondig nalopen. Maar bijna blij dat het geen probleem met de bak is.
@ ronnie Zou je me de foto's van mijn auto kunnen mailen? Want op deze foto's staat Volksforum, dat vind ik minder. Greetzzz Sebas |
Inderdaad gezellig :D
Weer wat nieuwe mensen gespoken :thumbup: |
Het was inderdaad gezellig :thumbup:
Bedankt voor de foto's van de passat :D |
Was een zeer gezellige avond , met een stel leuke wagens bij elkaar.
Moeten ze / we vaker doen. :thumbup: Thanks 4 the pics |
Leuke meet! Voor het eerst met de rode duivel op de rode 'slippers'. 1e 'meeting' voor mij en de Jetta dus iets om trots op te zijn. :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 23:14. |