5 maart 'Meeting De Meern'
250+ foto's!
Foto's: Rondrit Arjan, wat ga jij nou doen?!?! Flinke sliert! Aankomst bij VW-dealer Mooi bakkie geworden Arjan! Naar binnen Parkeerplaats was opeens overvol! Heel mooi wagentje! ZZfilmt Do I need to say more? Overvolle rotonde Robin door de bocht |
Helaas ik had het druk.... misschien volgende keer weer! Gr Bien
|
leuke foto's
|
.
|
Quote:
Je hebt wel wat gemist! Jammer dat je niet meekon :( Ga nu ff de foto's op de site zetten, ook nog een coole fotoshoot gedaan met Airmighty en Oskar ! |
Was een erg leuke en koude meeting!
Ben samen met Leon (www.volksaddiction.nl ) geweest omdat Erwin zonodig aan z'n bus moest klussen :p Vooral de rondrit en de photoshoot na de meeting waren erg cool :cool: Hier een voorproefje van de foto's, de rest op www.keverpech.nl |
Zoals Miss G. al verklapte zij we vandaag ff saampies naar de meeting in de Meern geweest !
Was SUPER :) Complimenten voor de organisatie, was boven verwachting ! Na de meeting nog even een fotoshoot gedaan met Niels Airmighty en Oskar. Een beetje later dan gepland (2.05 uur :frown: ) maar hier alvast een voorproefje van de foto's, de rest op www.volksaddiction.nl |
Mooie wagens allemaal! Super!
|
ziet er heel mooi uit allemaal!!!!
|
Jammer dat ik niet kon! Kraamvisite.
|
oooooooow dat zag er ff leuk uit allemaal, balen dat ik niet kon vandaag,
Super opkomst ondanks de pekel etc.! @Leon, mooie fotos op de site man! |
Quote:
Thnx, foto's zijn weer goed gelukt :D Had je al gemist met de (ovaal ;)) New Beetle gisteren, was top! |
:( :(
Als ik dit zie vraag ik me af waarom ik zonodig moest gaan klussen... |
Quote:
hahaha, Erwin had ook al een klein beetje spijt :D :D |
Quote:
ja inderdaad, ziet er erg gezellig uit. ik was alleen niet aan het klussen, heb dus eigelijk helemaal geen smoes :confused. Dom DOM DOM :D |
zonde van de onderzijde's met al dat zout!!!!
|
Quote:
LB! Ratlook is in tegenwoordig :D |
Psies!! Beetje heet water en een handoekie en het is er weer af.
Had het zekers niet willen missen, was echt lache!! |
ziet er erg gaaf uit, moest helaas verder met de ponton.
Maarja die moet ook eens af...... |
Tsss, bejaarde bakken! Rotzooi.... :D (jammer dat ik niet zulke mooie rotzooi heb... :( )
Ziet er goed uit! Allemaal supergave karren! |
All times are GMT +1. The time now is 20:55. |