Verslag 15 Mei 2011, Eurosundays
Laat maar eens zien wat er bij onze zuiderburen te doen is geweest.
Ik heb alvast een foto album aangemaakt, dat kun je hier terugvinden. |
Ik ben inmiddels al weer een half uurtje thuis :shake:
Na bijna 2 uur in de rij te hebben gestaan kregen we te horen dat het terrein vol was :confused: Geweldig .............. :evil: |
Ja dat zag ik op meerdere forums... Ook dat er nog engelsen en andere landen in de rij stonden die terug naar huis konden :eek:
|
Lekker 2 uur staan koken in de rij. Daarna het goeie woord terrein vol. Dat was op zich geen punt. Vervolgens loopt de politie de rij af en begint overal naar bandjes en plaats in de wielkast te kijken ed. Hoop lastig gedoe bij sommige. Auto rechts omkeert en fijn naar huis. De hamburger maar bij de mac gaan eten.
Onderweg ook nog de zwitser tegengekomen in de rij. 800 km gereden en dan voor een gesloten poort...... |
Nee joh!! Wat was de capaciteit dan?
Politie die langs loopt om mensen nog een oor aan te naaien ook?! Dat geloof je toch niet. Dit is slechte reclame... :rolleyes: |
Quote:
dat is slecht ...... :wow: Quote:
|
ach ja de mac smaakte als vanouds...... We hebben onderweg terug langs de rij af heel europa aan kentekens gezien en dat was 1,5 km voor de ingang nog in de rij. Toch een hoop mensen die de auto langs de weg zetten en te voet verder gingen. dan toch gewoon naar huis.
|
Dat zijn alvast geen goede berichten :eek:
|
Ben dan benieuwd wie er wel naar binnen is geweest, het is wel ziek hoor een lange trip maken en er dan niet inkomen omdat het vol is :( .
|
Net terug, heel lang in de rij gestaan nadat we met die lange collonne vanuit Stein waren aangereden en toen was het vol. Snap best dat er wat minder plek is dan vorig jaar omdat men van terrein heeft moeten wisselen maar waarschuw de mensen dan van te voren. Nu konden een paar honderd auto's rechtsomkeerd maken.
Chaos op de toegangswegen, wat meer begleiding was geen overbodige luxe. We konden allemaal op de porto meeluisteren hoe het bij de ingang helemaal misging. Spijtig, vorig jaar 10 punten. Dit jaar dik onvoldoende. En idd de politie die zichtbaar geirriteerd overal op en aanmerkingen maakte. :( Jammer maar ik kan er niet meer van maken. Voor mij een Euro Noway Grtz H |
Quote:
nee jammergenoeg niet :rolleyes: Ik had echt serieus naar deze dag uitgekeken. 7 uur opgestaan, auto gewassen en toen met de hele colonne ernaartoe gereden ...... en toen weer omgedraaid en naar huis :( Ik kan begrijpen dat het voor kan komen dat het terrein vol raakt. Maar als er om 11 uur al niks meer bij kan en dan nog honderden auto's staan is er serieus iets fout |
ook net terug,
Te belachelijk voor woorden dit!! Deze meeting gaat van mijn lijst af! diep triest! |
foto's??
:tongue:maar ben het wel met jullie eens,dit is te belachelijk voor woorden.... |
Moet je toch even wachten op de mensen die wel naar binnen zijn geweest.
|
Ook na 1 1/2 uur in de rij maar omgedraaid. Stond vlak achter de zwitser die bijna 800 km moest rijden.
Lees nu (thuis) pas dat het terrein vol was. Jammer maar helaas. TomTom maar ingesteld op "vermijd" snelwegen, en heerlijk binnendoor teruggereden. Toch nog een heerlijke zondag gehad! |
Zo ook wij( Tombo90,Mike-1991 en ik) zijn terug.
Vanmorgen verzameld zoals afgesproken bij de Shell. Alles netjes en goed gegaan op de heenweg. :thumbup: Eenmaal in Landen aangekomen heel lang in de rij gestaan, doordat er overal straatjes waren viel de groep als het ware uit elkaar. Van de hele groep ( +-40 wagens) zijn er 5 auto's binnengekomen!!!! De politie was in de rij inderdaad erg moeilijk aan doen tegen sommige mensen. De rest van de groep mocht niet binnen want het was "vol". Eenmaal binnen stonden er toch een flink aantal " foute" wagens en zelfs standaard. Ook was er op sommige plaatsen nog genoeg plek om auto's neer te zetten. We hebben het rondje dus maar gelopen, gegeten en zijn toen maar van ellende naar huis gegaan. Eerste keer Eurosunday, en meteen de laatste :eek: EDIT: De Zwitser met de Audi hebben ze onder begeleiding toch nog een plaats gegeven. Maar een flink aantal andere mensen van verre reizen konden inderdaad omdraaien. |
Idd een beetje jammer dat als je om 10.50 uur aankomt het terrein dan al 'helemaal vol' staat. Gelukkig was de mini-meet :D in Stein wel geslaagd, bij deze Ronnie en de rest van de organisatie van de colonne, bedankt!
|
Vond dit erg jammer :mad: , had me op deze meeting verheugd!
Stond erg veel mindere auto's tussen wat weer ten kosten ging van andere mooiere wagens! De heenreis was echt super..flink veel wagens en alles ging goed. Complimenten voor ons allen :thumbup: |
aan de ene kant dan toch maar goed dat ik mijn wagen niet af heb gekregen gisteren..
:screwy: |
Yep zelfde hier,mooi vroeg opstaan en dan daar toekomen en niet meer binnen kunnen.Enorm frustrerend!
|
All times are GMT +1. The time now is 09:50. |