nieuwe uitlaat
ik heb vandaag mn nieuwe uitlaat bestelt. want met mn huidige uitlaat liep ik vast aan de grond.
het word deze er worden foto;'s gemaakt bij het erop zetten en als ie er dan op zit een voor en na foto. |
hoe ga je het nu doen? passend maken, of is deze al passend?
|
deze is er voor mn type polo het is een 6n 1.4i maar word wel gelast
|
mn nieuwe uitlaat zit eronder en heeft een lekkere snerpende geluid zie hier de pics
hier eronder vandaan hier de nieuwe uiltaat hier voor: hier na: groeten bas |
Zie er netjes uit hoor
|
Echt 10x beter dan die oude uitlaat!!!! :eek:
|
en klinkt ook stukken beter.
had alleen jammer genoeg niet iemand met een rokje aan die de uitlaat vast kon houden zoals bij kevin lol :D:D:D:D |
en btw mn trekhaak is er ook onder vandaan bij de foto van voor:
had ik de knobbel er al af geflext. nu is ie er helemaal onder vandaan dus :S:S |
netjes!! echt veel beter!
|
Quote:
hahahaha en je vriendinnetje dan? :biggrin: |
die wou hem niet vast houden de uitlaat tenminste en die draagt niet van die leuke rokjes lol
|
Quote:
Hahaha waarom wou ze de uitlaat niet vasthouden? die is tenminste wel achter de randjes gepoetst :biggrin:;) |
hahaha dat zeg jij de uitlaat was vettig :D:D:D
dit is vast door linnie bedacht hahahaha:D:D:D |
maak nog eens een foto van een afstandje, wil ook zo'n pijp onder de 16v (in ieder geval zo'n geluid). weet iemand of alle groep n dempers schel klinken? heb nooit gesnapt waar dat groep a of n op slaat.
|
Quote:
hahahah neuh hoor dat had ik helemaal zelf bedacht knap he :biggrin: |
had toch echt gedacht dat het lin der woorden waren.:D:D
@matheo: zal morgen ff foto van maken groep a of n weet ik ook niet wat dat inhoudt |
Ik stel me wel beschikbaar de volgende keer
LOL LOL :wink: :wink: :wink: :wink: Nee alle gekheid op een stokje... tis mooi uitlaatje :tongue: goed gedaan Basje ! |
Quote:
houd ik je aan linnie heb nog zat aan spullen om vast te houden :D:D:D |
hierbij de foto van verder special voor matheo
|
netjes, echt een stuk netter. thnx voor de foto ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 02:50. |