Antenne?
Ik rij nu al een tijdje rond zonder muziek van de radio, omdat ik geen antenne heb. Ik wil deze toch gaan plaatsen, maar ik vroeg me af hoe jullie dit hebben gedaan?
Ik neem het liefst een zo klein mogelijke antenne, omdat die grote antennes lelijk zijn.. ;) Hoe hebben jullie dit opgelost en hoe plaatst je zo'n ding precies? Zit alles bijgeleverd, of moet je zelf nog dingen doen? Heb deze gevonden, die is lekker klein. |
En anders een raam antenne.
|
wat je ook kan doen is een verloop halen voor je radio en dan hier een lange draad (2,5 a 3 meter) aan solderen en deze tussen je dak en je dakhemel leggen dan zie je niks maar heb je toch een antenne.
ik heb dit al meerdere malen gedaan bij verschillende auto's en het werkte gr. martijn |
ik gooi meestal gewoon een flexibele antenne onder het dashboard.
|
Heb bij mijn type 1 een simpele uittrekbare antenne in de parafanbak liggen.
Zie je niet eens liggen en super bereik voor €12,-, werkt perfect. :thumbup: |
Quote:
Hmmm :rolleyes: Al 4 betere opties hierboven dan die lelijke pukkel van astuning :thumbup: :D |
ik heb een electrische. die ik een beetje korter gemaakt heb
|
Bedankt voor de tips allemaal! Een plakantenne klinkt ook goed, werkt goed en valt niet echt op.
Quote:
Ja, dat is ook de reden waarom ik dit topic open :D -edit- Ik heb ooit op een site afdekdopjes gezien voor het 'gat' wat er nu zit in de auto waar de antenne zou moeten zitten, maar die kan ik niet meer terug vinden. Iemand misschien een link? |
Heb een raamantenne gekocht, werkt prima!!
Iemand die nog weet waar je die dopjes kan kopen, om het 'gat' voor de antenne mee dicht te maken? |
All times are GMT +1. The time now is 13:09. |