relatief goedkope usa golf 3
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...90pk-airco.html
prijs is niet verkeerd. .alleen jammer van de tjoening rommel :D |
wel allemaal makkelijk verwijderbare tjoeningshit.leuk ding,valt nog wel wat van te maken voor die prijs.....
|
tjoening is zo te vervangen, kleur is goed! En de prijs is helemaal. Als hij niet rot is tenminste! :D
Wat is dat toch dat die USA uitvoeringen zo zwaar wegen, deze weegt ook al 1120 kg en dat voor een 1.8i. |
dikke bumpers, beker houder etc :thumbup: :D
|
Quote:
ja, die bekerhouder doet het hem! :D |
:eek: Die gast heeft er niet één maar twee van die Ambi meur dingen in t kachelrooster geramd!!!!!!!!!!! :screwy: die geur krijg je er nooit weer uit , voor je die geur weghebt mag je de auto wel laten uitbranden !
Ik heb ook wel eens van die auto's op t werk ,en dan meten ze uit de brandende zon naar binnen worden gereden , ik zit dan met t spuitmasker op in de auto :tongue: Maar hij heeft t zelfs voor elkaar gekregen om van die heldere knippers te pas te krijgen in een usa bumper .............hopelijk is ie niet aan t dremelen geweest omdat voor elkaar te krijgen . :shake: |
deze heeft al vaker te koop gestaan op mp. Deze eigenaar spreekt alleen nog slechter nederlands dan de vorige.
|
een aliebaba lijkt me
|
All times are GMT +1. The time now is 10:14. |