Deze kennen jullie misschien nog wel.
Hallo allemaal
Het onderwerp zegt het zelf al. Ik doe dit even voor een maat van mij, omdat hij zelf altijd te weinig tijd heeft. Druk op het werk en dan ook nog in weekend voor zichzelf. Hij heeft vorig jaar een kever gekocht die hier nog wel bij een aantal mensen bekent is. Heb er alleen geen foto's van voordat hij met de weder opbouw begon. Ooit was dit een hele dikke kever, maar toen hij deze overnam was er niet gek veel meer van over. Blok gaar, vol deuken en steen slag en zo kan ik nog wel even door gaan. Nu is hij deze kever weer helemaal aan het opbouwen zoals hij was met wat kleine weizigingen. Ik zal zelf dit topic zoveel mogelijk voor hem bij houden met vorderingen van deze toch weer dikke kever. Hierbij 2 foto's van hoe hij net weer vers uit de spuiterij komt. Grt Michel |
the sequel returns:thumbup:
ben benieuwd wat hij ervan gaat maken |
Quote:
Wat ik weet is dat er bredere poliester voorschermen opkomen ivm aanlopen en dat er ouder type achterklep op zit.... Verder is het voor mij ook nog een verrassing :) |
Leuk Michel, deze auto is door een maat van me gebouwd (Michael). Dit was ooit een lekker en vooral snel kevertje.
Leuk dat hij weer de Sequel kleuren heeft gekregen. :thumbup: |
ah, daar is ie weer. Leuk dat ie weer bijna gelijk opgebouwd word :thumbup:
|
die was idd altijd al gaaf,mooi dat ie hem zo laat.
|
Hey die ken ik;-)
Michael |
Cool! Daar heb ik nog een paar leuke ritjes mee gehad, mooi dat hij in ere hersteld word.
|
Ik ken dat ding ok! Ik betaal ok al die rekeningen van die auto!!!! hahaha
Ik kan geen foto´s plaatsen, maar dat doet Michel wel. Ik kan in ieder geval zeggen dat de kleuren identiek zijn als eerst en dat ie hier en daar een update heeft gehad en nog moet krijgen... Maar zoals Michel het al aangaf, tijd.... In Budel staat ie er in ieder geval! Gr Jarno |
Zoals iedereen al aangeeft, erg gaaf dat deze weer in ere wordt hersteld!
|
Moest even zoeken maar na deze link bekeken te hebben
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27622 wistik welke bedoeld werd Mooi ding zo Deze was toch eerst van tiki geweest (zag een foto van de tiki madness met de klep van de sequel erop) |
Quote:
Jip Tiki = Micheal van Zelst the original builder of the sequel :thumbup: En the sequel heet zo omdat ie hem eerst in een andere uitvoering had gebouwd en een paar jaar later nog eens dunnetjes :screwy: over heeft gedaan :D :tongue: |
Zo weer wat foto's van the sequel plaatsen. Een paar van hoe het weer begon en een paar updates van hoe hij er nu weer bij staat.
Zo kunnen jullie weer even genieten. Grt Michel |
Heb hem gister zien staan...was voor het eerst bij mn nwe schoonouders....zie ik daar meteen een oude bekende staan...hij is weer prachtig!!!
grtz, Vic |
Hahahahahaha en je hebt met mij dan geen kennis gemaakt? Maar hij is weg.
Na 8 maanden staat ie weer op zen vertrouwde plek. Kortom, ik kan aan de slag!!! Mzzl!!! |
Ben benieuwd!!!
Succes met de opbouw! Grtz...Vic |
All times are GMT +1. The time now is 16:02. |