![]() |
Lnnrt's Golf 4 Ratlook
Hllo,
bij deze ga ik mijn golf 4 ook eens posten om wat reacties te krijgen. ik heb mijn wagen al 2 jaar en ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen. het is een stijl waar je voor moet zijn maar ik sta open voor alle reacties. Specificaties: VW golf 4 1999 1.9 SDI 68 pk Zo heb ik hem gekocht: Eerste aanpassingen: - Dotz Shuriken 18" - Ramen getint - Verlaging KW vaste veren (4cm) Verlaging Vmaxx schroefset grote nummerplaat vooraan een uitprobeersel (2010) zo heeft hij niet lang rondgereden. Het rek heeft er nog geen week opgestaan en ik reed uiteraard zonder de 'trash' erop. Angel eyes gestoken vooraan Uiteindelijke setup (eind zomer 2010) Laatse update (2011) Ratlook: - geroeste motorkap (behandeld dus geen matte schijn) - stickerdump op de achtervenster - whitewalls ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals je ziet heeft de wage al enkele setups gehad. De ratlook vind ik wel de mooiste maar het kan niet door iedereen geapprecieerd worden. Reacties zijn altijd welkom! |
allereerst welkom.
Iedereen moet met zijn auto doen wat hij/zij mooi vindt. Maar ratlook past/hoort niet bij een golf 4. Misschien over 20 jaar :) Alleen verroeste motorkap is trouwens geen ratlook ;) Dit begint er op te lijken (Earl :D ) ![]() en dit is een echte rat (heb het dus over de kever ):thumbup: ![]() Uploaded with ImageShack.us |
Earl is ook geen rat....maar gewoon een hok, net als mijn MKII:)
|
Quote:
:D |
Quote:
Ik kan je zeker geen ongelijk geven.. het is geen echte rat uiteraard maar ik weet niet hoe ik het anders zou moeten noemen. Gelijk je zegt is het een stijl waar mijn wagen 'te nieuw' voor is volgens vele maar ik vind het wel iets hebben |
Wat ik me afvraag, waarom die grote nummerplaat vooraan?
Persoonljk heb ik het niet op die grote ondingen, en mogen ze van mij zo klein mogelijk en liefst helemaal niet, maar dit is natuurlijk smaak. Waarom ik het me meer afvraag, waarom zou je het onze blauwe "vrienden" nog makkelijker maken dan het al is? Ik heb vroegah nog wel eens een geintje uitgehaald, bv snel omdraaien bij een lasercontrole, en ze konden mooi mijn plaat nog niet lezen op die afstand. Laat ze er maar moeite voor doen is mijn mening. |
ik vind whitewalls onder een blauwe auto wel vet staan
|
Sorry ik vind het eigenlijk beetje zonde van een frisse golf 4,
|
onder een 4 horen toch dikke RS'en en Air? en uiteraard US bumpers!
|
Quote:
Deze persoon doet gelukkig lekker z'n eigen ding en gaat niet met de hele stroom mee :thumbup: Daarom vind ik het ook cool, ik zou alleen toch eens kijken voor een dikke set wielen. En toch nog eens lager. |
De stalen wielen laten verbreden. Spookt al langer in m'n hoofd rond, maar ik heb niet echt een auto waar het bij past. 16inch staal verbreden naar 8inch vooraan, 8,5 of 9 achter :)
|
no personal offense!
vind het zeer gewaagd, dat zeker. misschien zoals Gijs zegt. staal laten verbreden, dat staat ook tof denk ik. zoals ik al zei: zeer gewaagd en zeker het respect, 1ste post kwam wat bot over maar zo was het niet bedoeld:thumbup: |
staal laten verbreden en de originele koplampen er weer in,dan is het best een tof ding....
|
Quote:
totally agree :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 08:17. |