Keverstuur op men golf 2
hey,
Iemand een idee hoe ik het vw kever stuur van het kaar "1965" op de stuurnaaf van men golf 2 krijg,het is een dikke pin. greets, elfoempa!!! ;) zo eentje als dit: http://fotos.marktplaats.com/kopen/...LyXquM6Og==.jpg (gelukkig heb ik er eentje in het zwart :thumbup: ) |
Ok: Ju wild een steur...
... sorry: je wilt een stuur van een kever uit 1970 op je Golf 2 overzetten? Serieus? Dan moet je de motor in de achterbak bouwen en de radiator overboord zetten... Volgens mij is het nog niet vaak gedaan. Maar joh: voor alles is een eerst keer. :) |
ihihi dan zit je zowat met de stuur tegen de deur aan.... :screwy: zo groot zijn de kever sturen.
ik vind het niet staan ma dat is mijn mening :thumbup: |
Haha ik weet het dat het nogal zelden voorkomt,maar dat is net de bedoeling! ik zou men golf graag een beetje aan de speciale kant willen! (tis men eerste auto) vandaar dat ik dacht een vw kever wolfsburg stuur met het volledige wolfsburg interieur erin (van de vw golf 2 dan).
Ik laat nog van me horen als ik andere vragen heb en als ik het stuur er heb in gekregen. Cheers, elfoempa!!! |
All times are GMT +1. The time now is 08:20. |