Leuke auto! Schuur vonst? omdat er nog oude kentekenplaten opzitten. Succes ermee! Ik wist niet dat een GTS met een 1100cc geleverd was..
Welke kleur word ie uiteindelijk? |
Welkom! Weer een Groninger erbij ;)
Leuk Golfje! Denk dat het geen echte GTS is...die waren toch wit en hadden toch een BBS kit? Misschien alleen de striping ervan? Plannen klinken goed....16V in zo`n MK1 is echt heerlijk. Bij jou in `t dorp rijdt/reed ook een blauwe MK1, witte velgen en 16V uit een Scirocco....vreselijk snel dat ding :) |
Mooie striping, :)!
Is geen echte GTS, die zijn origineel alleen in het wit met een BBS-kit en een "bigblock" motorblok geleverd... |
Quote:
Ja klopt achter in het hoekje van een schuur en via via aangekomen :) weet niet ik twijvel nog een beetje donker grijs metallic of licht blauw metallic? |
Quote:
dankje :) ja klopt die is hier nog steeds aanwezig. dat is ok een mooie auto |
|
Van 40 pk naar 140 pk.. :D
|
|
Quote:
Ja leuke v erbetering tog ;) :D |
|
wordt een mooie en snelle wagen dat! komt die gts striping ook weer terug? Zag er mooi uit namelijk!
|
[I]nee komt er niet weer op is allemaal kapot gegaan met eraf hale :S
|
|
Goed Bezig!
|
mooi project, je pakt het grondig aan. ben zelf met soortgelijk iets bezig
persoonlijk zou ik wat kleur betreft voor grijs gaan ipv lichtblauw. succes !! |
mooi project :thumbup:
|
goed bezig hier , heb je de motor nou gespoten incl distributieriem?
Geen zin gehad om alles netjes los te halen ? Verder lekker bezig zo |
Quote:
aan de griptang op het tandwiel te zien is ie bang dat ie verdraaid :D ma idd lekker bezig hier! :thumbup: |
Gaaf project! :) Heb nog altijd de stiekeme hoop zelf aan iets dergelijks te kunnen beginnen.
|
All times are GMT +1. The time now is 04:45. |