US Module op Zijpinkers Golf 4
Hallo,
Weet iemand of het mogelijk is een US module aan te sluiten op de zijpinkers van een golf 4 (1999). Ik denk dan aan: zijn de kabeltjes lang genoeg, is het hetzelfde aan te sluiten als op de gewone pinkers, hoe geraak in aan de binnekant van mijn zijpinker met het kabeltje,... ?? wie kan mij helpen? mvg, Lnnrt |
Draden verlengen.
Draden erheen trekken met een ijzerdraadje. En werking is hetzelfde. ;) |
Je kan ze aansluiten op je dimlicht, In je koplamp zit een grote brede stekker, hiervan moet je Nr8 en Nr4 hebben. Daar maak je draadjes bij aan, en klaar is Lnnrt. :D
|
@ Joentje; Is het zo gemakkelijk? Ik heb ook de US modules in mijn Golf IV 1999 zitten. Toen even gekeken hoe we die aan konden sluiten richting de zijkant, maar 't lijkt wel of je dan je hele front er uit moet lepelen ongeveer zo goed zit dat verstopt allemaal.
|
hee ik lees dit net,
lijkt me wel vet uit zien, maar "mag" dit? ik bedoel ik het dus dagrijverlichting volgens de regeltjes en daarmee kijken ze zelfs nog vreemd als je langs rijdt bij een controle |
Quote:
Jawel, nooit problemen gehad met politie, kom ze vaak zat tegen en ben zelfs al aangehouden geweest maar ze zeggen er helemaal nix over! :) |
Zolang ze oranje zijn aan de zijkant is het niet verboden.
Is volgens de apk ook zo. |
moet je gewoon aansluiten zoals op de voor en agter pinkers.
aljs je kabels te kort zijn is het een kleine moeuite om ze te verlengen. en als je de niet aan de kabels kan van de zij pinker kan je meschien kijken waar de kabels vertrekken aan de knipper relais en daar aansluiten. of het in regel is weet ik niet maar zo niet kan je er nog altijd een schakelaar tussen steken. ;) EDIT:met led lichtjes werkt het wel niet. |
Dit mag, je mag zij knippers hebben die branden en knipperen zodra ze daarvoor bediend worden.
:) |
Hartelijk bedankt voor de vele reacties, nu zal ik al even verder kunnen. Maar goed dat er gezegd wordt dat het met ledjes niet gaat want ik had net zijpinkers met ledjes maar dan steek ik terug de originele.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:55. |