Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Golf1 Cabrio '89 nieuw gespoten verlaagd leder (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=83693)

henkwassenaar 06-04-2011 16:17

Golf1 Cabrio '89 nieuw gespoten verlaagd leder

Golf1 Cabrio '89 nieuw gespoten verlaagd leder

Bij deze te koop aangeboden namens mijn schoonouders:

Golf1 Cabrio uit het bouwjaar 1989.

Na aankoop is er maar een paar x met mooi weer mee gereden en is daarna in eigen stalling/spuitcabine gestald zonder er weer mee gereden te hebben.

De cabrio is geschorst, en na verloop van tijd is de apk vervallen.

De Carrosserie is 3 jaar geleden volledig opnieuw in de originele kleur overgespoten, en in de blanke lak zit een hele fijne lichte flake wat bij zonlicht te zien is. (zie foto buitenspiegel)

Het dak is vernieuwd in 2009 inclusief een nieuwe originele dakhoes.

Daarnaast is er in 2010 een nieuw windscherm aangeschaft en gemonteerd.

Het interieur is volledig leder en verkeerd in een perfecte staat zonder enige slijtage of schade. Zowel de voorste stoelen als de achterbank.

Ik durf niet te zeggen of dit interieur origineel is, maar zou ook best eens uit een golf2 of andere vw kunnen komen.

De Cabrio is verlaagd i.c.m 15" velgen met rondom 195-45-15 Toyo Proxes banden met ruim voldoende profiel.

Quartett set rondom inclusief embleemloze grill en booskijker van het merk KAMEI.

Onderhoudshistorie aanwezig met vele facturen en rekeningen vw-dealer.

In de kofferbak bevind zich nog een subwoofer, met rondom boxen van het merk JBL........ In combinatie met een Pioneer MP3 speler.

Prijs: €2750

henkwassenaar 15-04-2011 21:47

kick

henkwassenaar 23-05-2011 21:28

up

henkwassenaar 29-05-2011 14:46

up

Mr. Lee 29-05-2011 19:44

Even ter info:

Ik heb deze auto voor mijn toenmalige vriendin opgebouwd.

-is inderdaad eind 2008 helemaal gespoten in Paprika-rood met een metalflake in de blanke lak.

-is bij de opbouw in 2009 voorzien van een nieuwe stoffen kap.

-origineel zat er een 1.8 carburateur motor in, maar daar had de vorige eigenaar mee gerotzooid. Ik heb er een frisse 2H motor ingehangen en deze liep toen echt fijn.

-ook heb ik er stuurbekrachtiging opgezet. Het stuurhuis was lek en deze is eind 2009 nog professioneel gereviseerd en dus goed voor nog jaren lekvrij stuurplezier.

-het lederen interieur komt origineel uit een cabrio. De instaprand van het zitvlak is professioneel voorzien van een nieuw stuk leer en is verder in goede staat.

-verder had ik nog een setje Xenon gemonteerd van Pilot, maar weet natuurlijk niet of deze er nog in zit.

-ook zit er een 32cm Momo stuurtje in.

Auto is niet op bespaard en was echt een genot om in te rijden.

Suc6 met de verkoop :thumbup:

henkwassenaar 01-06-2011 17:03

Thanx voor de info............... :thumbup:

henkwassenaar 05-06-2011 12:07

Verkocht

All times are GMT +1. The time now is 09:51.