Wel een mooie maar...
|
mooi ding, maar soms hoor of zie ik prijzen waarvan ik denk of ze compleet zijn gestoord zijn.
|
als dat een 4-traps is heeft mijn passat 6 versnellingen :)
|
Deze verkoopt heel veel golfjes 2, en in elke advertentie staat dezelfde tekst....
gekocht via onze buren in Duitsland waar wij een vakantie huis hebben altijd in een verwarmde garage gestaan ................ etc Dan moeten die Buren wel een hele grote schuur hebben die helemaal vol staat met golfjes 2. Hij heeft er elke maand wel 1 a 2 nieuw te koop staan met dezelfde foto's op de oprit. Meesten zien er op het eerste gezicht wel netjes uit, en hebben wel altijd lage km-standen en verkoopt ze toch...... |
Godgloeiende wat 'n centen, idioot! :screwy:
|
Quote:
ga maar eens een auto restaureren dan :rolleyes: de tijd en het geld wat je daar aan kwijt bent red je het niet met 5100,- een echte liefhebber die graag een nette auto wil betaald dat er gewoon voor. maar het blijft maar un golf, das waar :D |
Quote:
Voor dat geld KUN je er inderdaad ene restaureren. En dan is ie nieuw, 100% en naar eigen smaak. ;) Vind 't gewoon idioot worden de laatste tijd. Schijnt dat de restauratiekosten van een oldtimer Golf 2 sinds die nieuwe belastingvrij-regeling ook opeens omhoog geschoten zijn, want de prijzen van ongerestaureerde bakken worden met die reden telkens gerechtvaardigd. Vóór die nieuwe regeling was er echter niemand die dik 5000 euro voor 'n mk2 durfde te vragen. :screwy: |
Quote:
ben ik helamaal met je eens, maar die regeling is er nu en 1 iemand is begonnen met de prijsverneukerij, waardoor de rest van nederland mee doet. maar goed de belasting van een golf2 is 19 euro pm ofzo? voor 5100,- kan ik heel wat maanden belasting betalen voor mn 88er waar ik 450 keiharde euro`s voor betaald heb (wat imo een normale prijs voor een standaard golf 2 is):D |
Quote:
|
Deze had laatst ook een gtd staan was ook zo weg ,meende dat die 3600 moest kosten
|
Wat een geld!
|
VR6 erin, beetje a la Teaz Style maken :D
Wel gaaf ding, maar wat een sloot geld.... :( |
ik zeg die 5 en die 1 omdraaien dan wil ik hem wel hebben :thumbup:
|
had die man gemaild hoeveel auto's zijn buren hadden
hij vroeg wat mijn probleem was!!!! |
Is een hoop geld maarja ze worden zeldzaam in deze staat en dan nog een diesel automaat.
En voor 5000 restaureren ? Denk dat je dan toch het een en ander overslaat of heel optimistisch bent... |
Quote:
Hahaha, doe hem eens een link naar dit topic doormailen! :D |
Voor mijn 87er GTI moet ik in 10 jaar tijd tussen de 4000 en 5000 euro wegenbelasting betalen. Daarom heb ook ik besloten het anders aan te pakken.
En heb ik voor 350 euro een 86er uit Duitsland gehaald... Ga een beetje 5000 euro betalen voor een Mk2 Golf, die is gek. Daar koop ik liever een Cupra met climatecontrol etc... |
Heeey, hij is gereserveerd, welke gek heeft er genoeg geboden?
|
Quote:
dat bedoel ik, zijn toch blijkbaar mensen die liever meer betalen! de ene koop er liever een voor 350 euro en de ander liever een van 5000 euro maar goed je weet tenslotte niet wat ze ervoor gaan geven of gegeven hebben! :thumbup: ik denk ook vaak dat het luiigheid is van de mensen om niet zelf te gaan zoeken. Kan je tenslotte duizenden euro schelen. :thumbup: |
Quote:
idd,ik zat laatst voor mezelf om een t3 aan het kijken,vond ik er 1 in duitsland,150 km onder berlijn,voor 650 euro.helemaal netjes en origineel.ik heb er toen van afgezien,maar zag later diezelfde bus bij bus-brothers te koop staan voor 4800euro.je zou bijna voor jezelf gaan beginnen..... :rolleyes: :D |
All times are GMT +1. The time now is 09:06. |