Corrado G60 1989
Volkswagen Corrado G60
Kilometerstand: 258.xxx km Bouwjaar: 1989 Transmissie: Handgeschakeld (5 versnellingen) Kleur: Grijs Motorinhoud: 1.781 cc Vermogen: 110 kW (160 pk) Gewicht: 1.118 kg APK: tot 08-10-2011 Motorisch: - Sebring einddemper - Supersprint middendemper - Kleinere poulie Onderstel: - KW vaste verlaging 60 mm rondom - Nieuwe klauwen/schijven/remblokken achter en voor, aan de voorkant geperforeerde schijven met Ferodo blokken. - 16*9 Schmidt Modernline velgen. Zijn opnieuw opgemaakt , gestraald en daarna 3 laags gecoat in RAL 9006 met extra metallic, en extra glanslaag. Zijn als nieuw. - 205/45 Nankang banden Uiterlijk: - Rode achterlichten - Bosch aerotwin wissers - 8000k Xenon - Binnenwerk koplampen zwart - Glazen dakraam van een Passat Interieur: - Zwart leder - Zwarte hemel - Electrische ramen, spiegels, spoiler en dakje - VR6 stuur - Edition pook - Verder gewoon netjes en OEM Onlangs vervangen/gedaan: - Wilco 96 Ah Accu - Koplampen - Nieuwe Voorlip - Beide dorpels opnieuw laten tectyleren/spuiten. Minpunten: - Instapschade bestuurdersstoel - Schuifdak kantelt alleen, in overleg kan ik er wel een nieuwe in zetten. Ik heb er al bijna 20000 km zonder gezeur in gereden, maar ben nu toe aan wat anders. Als je interesse of vragen hebt kun je me PB'en of bellen op 0610793314 Prijs: €1500,mag ook voor 1000 weg op de originele Sebring velgen. Foto’s: |
up
|
up
|
Het is een mooie auto om te zien, mijn complimenten!
|
Zeker een nette auto..! Tis dat ik al voorzien ben.
|
Bedankt jongens, nou nog een koper! haha
|
Up
|
Up
|
Up
|
Up, de auto mag weg voor 1500, anders word hij ingeruild!
|
Waar staat de auto?
|
Ik heb wel interesse.
|
De auto staat in medemblik, NH ik wil er zsm vanaf. Dus geen inruil ofwhatever.
|
Up.
Prijs is vast, mag ook voor 1000 weg op de originele Sebring velgen. |
He jammer, staat me net iets te ver weg. als ik tijd had wou ik graag komen kijken.
|
Quote:
Ik wacht even me salaris af maar je hoort van me zowieso! |
PM verstuurd ;)
|
Up, prijzen zijn vast. Dit is hoe je het ook bekijkt geen geld voor deze auto. Dus kom niet aan met slappe biedingen.
|
up
|
Verkocht! De Schmidt velgen zijn nog wel aanwezig.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:56. |