Dynamo of koolborstels?
Vanmorgen toen ik de auto op contact zetten ging het dynamoledje niet branden.
Na het starten ging deze wel branden. Aan het eind van de straat ging het ledje uit dus geen problemen. Vanmiddag moest ik weer weg met de golf, ledje aan bij op contact zetten, tijdens stationair blijft deze branden. De hele rit bleef het ledje branden, ruitenwissers waren langzamer dan normaal, opeens ging het ledje uit en wisten de wissers weer op normale snelheid. Net de vrouw aan de lijn, ledje blijft branden. Nou zit ik te denken, de koolborstels zijn ongeveer 3 jaar geleden vervangen. Sinds die tijd zeker 75.000 - 80.000 km gereden. Zouden ze gewoon op zijn, of kan ik denken aan een nieuwe dynamo? |
ik ga voor de koolborstels!
|
Dan ga ik die morgen even halen, zijn neem ik aan allemaal hetzelfde voor de bosch dynamo's?
|
Voor de golf 2 bosch dynamo's wel ja.
|
Mooi. :thumbup: bedankt voor je snelle reactie(s)
|
;)
|
Het waren idd de koolborstels/spanningsregelaar
Een mooie nieuwe, ik wist niet dat HELLA deze ook had :rolleyes: :thumbup: |
Mooi dat ie weer klaar is !!
Ook leuk dat je nog even laat weten hoe het afgelopen is, meestal hoor je niets meer. |
ja daar is het forum voor.
Het is inderdaad jammer dat er vaak geen oplossing wordt teruggekoppeld. |
All times are GMT +1. The time now is 06:38. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.