Schade Vento 1.9 TDI VERKOCHT
Ik bied aan voor een kennis,
Vw Vento TDI met voorschade. Auto is op een afremmende voorganger geknald, en heeft dus ook redelijke schade. Rondom is de auto ook niet netjes, behalve schade aan het front zit er ook schade aan de zijkant. Géén APK KM stand van de auto, +- 350.000 Pluspunten: Motor draait als een zonnetje, 3000 km geleden is het complete onderblok gehoond en zijn er nieuwe zuigers in gekomen. onderblok+cilinderkop is opgebouwd door Motor Revisie Apeldoorn. (dit koste +2000 euro) Auto heeft climatronic. Of dit na het ongeluk nog goed werkt weet ik niet, hij heeft nu een koelvloeistof lekkage. 4x nieuwe wiellagers Centrale deurvergrendeling Stuurbekrachtiging 4x elektrische ramen Dit zou dus ideaal zijn voor iemand die een TDI project wil gaan swappen. Graag had ik alles zelf gehouden, maar ivm verbouwing schuur word dit echt niks op dit moment. Auto moet snel weg, en de VRAAG prijs is 650 euro mét een vrijwaring LET OP ER GAAN GEEN LOSSE ONDERDELEN WEG! Voor snel contact, graag bellen met 0641154611 :) Shot at 2011-03-21 Shot at 2011-03-21 Shot at 2011-03-21 Shot at 2011-03-21 |
Let op mensen het is een vraagprijs, ELK BOD WORD OVERWOGEN!
|
Waar staat de auto? :)
|
Sorry vergeten te melden, staat in Apeldoorn!
|
Auto nog te koop?
Zoja, is het mogelijk om wat duidelijkere fotos te verkrijgen? Ben wel benieuwd na de ernst van de schade! Clima voor het ongeluk altijd goed werkend? Kleinesmits@hotmail.com |
De Vento gaat morgen richting Beuningen
|
Verkocht neem ik aan?
|
Daar ga ik vanuit.
|
Jammer, loop ik de buit weer net mis!
Veel plezier dermee, mocht t niet door gaan, hoor ik het graag! |
Sorry, hijs echt verkocht aan Bert.
Succes ermee bert, en mijn excuses sjakie56. gr Maurice |
Hij is al bijna klaar voor de ijzerboer....
Kabelboom is eruit en ik ga zo de motor eruit pakken. ;-) @Maurice: Bedankt |
All times are GMT +1. The time now is 12:30. |