17 april Noord Limburg - Noord Brabant Meeting
Aangezien er nog alleen maar een topic loopt op het VW Forum maar het natuurlijk ook tof is als de VW liefhebbers die alleen op het Volksforum zitten ook komen bericht ik hier ook even de informatie over de meeting zodat er hopelijk op zondag 17 april een hoop VW'ers bij een komen. :)
Waar, wanneer en hoelaat: Wanneer: 17 april 2011 Waar: Parkeerplaats 'De Romeinse Put' aan de A73 ter hoogte van Venray. Google Maps link naar de locatie: http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...1,0.006968&z=18 Hoelaat: Vanaf 13.00 tot een uur of 17.00 a 18.00. Daarna gaan we waarschijnlijk door naar de Mc Donalds een aantal kilometer verder op aan de A73. :thumbup: Bij deze ook de lijst met deelnemers. Let op, deze komt wel van het VW Forum af dus de nicknames kunnen misschien niet overeen komen met die hier op het Volksforum. Ook meende ik mij te herinneren dat er een aantal personen al hadden afgehaakt vanwege Race Wars in Belgie. :( 1.Dennis-Mash 2.mushu1983 3.Hannuz 4.vwt2b (Rene) 5.Sjeng 6.Tijnoo 7.dnny 8v / Zwager chrismk1 op t forum en een vriend met een mk3 8.DarkprojectX 9.TomB 10.marcc16sr 11.golfje44 12. VentoTDI 13.Emiel64 14. Koudijs 15. Vwboyke 16. GijsGTI 17. GTI_Venlo 18. Stijnverwegen 19. KevinWolfs(met vrienden met VW's) 20. Sixpack 21. Roy 20 22. roytje89 23. MarkDEmark 24. Roodland + aanhang Hopelijk komen er de 17e een hoop VW liefhebbers! Tot dan! :thumbup: |
Denk dat ik ook wel van de partij ben.
|
Das in de buurt, misschien dat ik ook even kom kijken dan.
(Ook al rij ik tegenwoordig 924, heb een goed excuus met de keveronderdelen :D ) |
Kijk eens aan. Toch wat animo! En een 924 mag ook best aanwezig zijn hoor! :thumbup:
|
Hmmm, dat is klote... Zit ik net in Alaska.
Volgende keer beter. Groeten |
Ook niet aanwezig...
Gaan met een groep naar Racewars te Zolder :thumbup: |
Laat Race Wars en Alaska toch even stikken! Haha
Nee geintje, er komt vast nog wel een 2e keer denk ik zo.. :thumbup: |
Quote:
Haha nee helaas. We gaan elk jaar naar Racewars met een flink groepje mensen uit de buurt :thumbup: |
*kuch* saai *kuch* :tongue:
|
Omhoog voor de Noord Limburgse en Brabantse VW'ers.
|
ik kom ook wel ff met de rat jetta, samen met mijn zwager en zijn vriendin.
mss komt geizer junior ook ff mee, is zijn eerste meeting..... |
Yo! Aanwezig!
|
Tot morgen!
|
hallo ik was een beetje aan het googelen en kwam deze meet tegen ik kom ook wel effe een kijkje nemen daar tot straks
gr wes |
All times are GMT +1. The time now is 20:58. |