Handbak Passat 3b V6 TDI Synchro gezocht
Gezocht:
Handbak met alle toebehoren voor een V6 TDI Synchro (4x4 dus) Dus ook de pedalenunit en koppelingcilinders, vliegwiel, koppelingsplaat en drukgroep gezocht. 5 of 6 versnellingen maakt niet uit, als hij maar voor een lengte geplaatste motor (V6 liefst) is. Weet niet of een bak van een 5 of 4 cilinder er ook aankan, dit ivm vermogen (+/-190 pk). |
Laat me raden je hebt een automaat gekocht met bakschade?
|
Je hebt er een nodig van een V6 diesel, de overbrenging van een V6 benzine is veel te kort.
Vergeet ook niet een ander motorregelapparaat te scoren. Uitlaat kan ook anders wezen, net als aandrijfassen, steunen enzovoort. |
Volgens mij is een ander motorregelapparaat niet nodig, daar de automaat een eigen computer heeft.
Ik heb gewoon een werkende automaat, maar ben toch wat meer een handgeschakelde auto gewend. Daar ik zelf een hele hoop kan qua ombouw en dergelijke wil ik eerst even kijken of er iemand een bak met toebehoren heeft liggen en kwijt wil. Plus wat dat eventueel kost natuurlijk. |
De reden dat ik vroeg naar een kapotte automaat is aangezien je ze veel aangeboden ziet worden met bakschade.
|
Toch denk ik dat je motorregelapparaat moeilijk doet zonder automaat ecu eraan. Kenvelden zijn ja geoptimaliseerd op automaatbak.
Zijn helaas niet meer de auto's met wat stuurelektronica en klaar. Motorregelapparaat en bakcomputer communiceren via can-bus met elkaar. Zal wel noodloop geven als de bakcomputer wegvalt. Komt tevens de kabelboom aan te passen. Zo loopt er geen bekabeling van ECU naar koppelingspedaal etc. |
All times are GMT +1. The time now is 04:07. |