![]() |
Golf MKI schroefset
Dag beste leden,
voor mijn mk1 ben ik een beetje aan het kijken naar een goede betaalbare schroefset, nu heb ik op marktplaats wat gezien waar ik wel van uit ga dat de kwaliteit en prijsverhouding goed is, afgaande op de tekst dan. Heeft iemand hier zelf ervaring mee, mag ook via pb! De link naar de advertentie op mrktplaats: Sjaak autoservice Advertentie: 424813821 Gr |
Volgens mij zijn ze het zelfde als tec tuning van Skg. Alleen ander kleurtje. Ik had bij me tec setje idem stelschroeven, en sleutel.
|
Koop gewoon een schroefset van een goed merk; Bilstein, KW, Eibach, H&R, Weitec oid, maar niet van Vmaxx, Tectuning, Triple S ofzo...
Betaal je wel iets meer voor, maar rijdt gewoon stukken beter dan die andere meuk. Ja, ik weet waar ik over praat...ik heb een Golf 2 GTI gehad waar ik een setje VMaxx voor heb gekocht en onder de 86er Golf waar ik nu in rijdt zit een Triple S set onder die de vorige eigenaar eronder heeft gezet....maar wat een baggerzooi is het. |
Afgelopen zaterdag heb ik zo'n een set van Sjaak's gekocht.
had er wel goede verhalen over gelezen dus ben benieuwd :D |
Quote:
Idd, liever even doorsparen voor een goede set. Anders zou ik een vaste verlaging doen! |
Quote:
+1 doe het goed of doe het niet voor mij iig geen goedkope meuk meer :shake: |
schroefset
Quote:
Ik ben echt benieuwd naar jouw ervaring, is het ook dat zwart met oranje, van de advertentie. Gr |
schroefset
Quote:
Klopt ook wel, zit zeker verschil tussen, maar aangezien ik mijn auto's nooit voor lang houd wil ik er niet al teveel aan verspillen. Alleen in de advertentie geeft Sjaak juist aan dat het geen stuiter effect heeft (dat hele stugge), met andere woorden niet dat je een uur later bij het uitstappen de dreun in je rug voelt. Gr |
Quote:
Jep.. ![]() Overigens vertelde Sjaak mij dat de set ook was bedoeld voor de comfort. Mits je niet compleet tot de grond gaat We zullen zien :) |
Quote:
snap niet wat iedereen tegen vmax heeft ! ik heb vijf auto's gehad ! allemaal vmax en nooit maar nooit problemen gehad wrm is vmax volgens sommige zo een slechte set ? |
Vraag ik me ook af, heb zelf ook een vmaxx set onder m'n mk1 en valt me niet tegen.
Ik rij niet heel laag, en was compleet versleten dempers gewend maar toch.. Voor een zomerauto waar ik max 3.000 km per jaar mee rij ga ik geen € 750+ uitgeven. Wat betreft het verhaal "dat deze set voor comfort is" Dat zou ik met een korrel zout nemen.. En daarbij, een 30 jaar oude hatchback van 750 kilo wordt nooit heel comfortabel :tongue: |
Ga maar een keer rijden in een auto met een schroefset van een goed merk...dan weet je wat ik bedoel.
+ dat Vmaxx gewoon verschilt per auto..op de ene auto kneiterstug.....terwijl hij op een passat 3bg nog meer door laat veren dan een 2CV met versleten onderstel...... |
schroefset MKI
Quote:
Ik moet toegeven dat het wel een leuk setje is om te zien, de kleurencombinatie vind ik goed. Ik hoor wel hoe het volgende week is, als je het erop hebt. Spannend! |
ja inderdaad...mooie kleuren.........
|
schroefset MKI
Quote:
Dat is dus voor mij ook de reden om geen duur setje te nemen, heb voor mijn mk2 wel een mooi setje klaar van weitec (verlagingsset), deze scoort ook hoog in de test. Maar goed als dat klaar is straks dan rijd ik er ook veel kilometers mee. Gr |
Haha je ziet ze toch niet als ze eronderzitten.
|
Dat klopt, maar bij zo'n kleurencombi zou ik de remklauwen ook in oranje maken en dan geperforeerde remschijven g60 en fusees mooi in het zwart..,verder leuke velgen die niet teveel door laten dat de kleuren van de remklauwen gaan overheersen, zoals de c2 velgen bijvoorbeeld van porsche... mooie dunne bandjes!
... en ga zo maar door! |
All times are GMT +1. The time now is 16:52. |