polo 86c met kont
hallo allemaal
heb een vw polo 86c sedan uit 1986 het blok is kapot gelopen "tuimelaar kapot'' wil er nu een AFT motor uit een golf 3 in bouwen mijn vragen zijn welke motorsteun ik moet gebruiken welke versnellings bak wilde zelf de een 5 bak polo in bouwen heeft iemand een bedradingsschema van een AFT motor uit golf 3 graag jullie reactie en info alvast bedankt |
.
|
ja bedankt
maar was meer benieuwd naar welke motorsteun ik nodig heb aan motor zijde |
.
|
AFH is gewoon niet plug and play, dus er bestaan geen motorsteunen voor
|
welke type blok kan er wel in met zo veel mogelijk pk heb nog een gt onderblok liggen
moet toch iets nieuws maken jullie hebben daar veel meer ervaring mee alvast bedankt |
hEej, jij woon op de maat toch in voorthuizen? Ik heb ook nog wel wat onderdelen ofzo als je wat zoek.. Ik woon in barneveld, mooi dichtbij!
Quote:
|
polo gti 1.6 16v
denk dat dat de snelste is die erin past. lopend maken is een ander verhaal maar passen doet het. |
motorcodes misschien zoek wat makelijker
|
is al zo veel over geschreven hier en op polo86c forum... verdiep je ff, en je vind al je antwoorden!!
|
Quote:
1.4 16v motorcode AFK & AUB (geen AFH) 1.6 16v motorcode AVY + ETG vernellingsbak De 1.4 16v van sjon op motorcarbs (wordt nu een 1.6 16v op motorcarbs) 1.4 16v met ik geloof 40mm motorcarbs en in een derby |
.
|
:thumbup:
|
beste, waarom raad jij de afh af?
grtn |
.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:13. |