in 1 woord G-E-WEL-DIG
Heerlijk filmpje van Tinie met haar VW,maar pas op het is wel een 6 sielindur :D:D
Kijk/huiver & geniet! zoals de topictitel al luidt: in 1 woord g-e-w-e-l-d-i-g :D :thumbup: en wat ook een fantastische inoriginele staat verkerende Golf Vr-6,in dezet staat en kleur vandaag de dag errug zeldzaam :wow: mooie aanwinst voor de evt volgende koper :thumbup: |
Al redelijk oud, maar dat neemt niet weg dat het een schitterend vrouwtje is. En schitterende VR6 natuurlijk.
|
hahaha machtig... En hiervoor 200E haha super
|
Quote:
Had hem zelf nog nooit gezien,maar kwam er via via op autoweek bij.en vond hem SUPER!! :D zal inmiddels al wel redelijk ''gedateerd'' zijn ja,maar dacht deze MOET op HET Forum haha :thumbup: |
en dat praat maar door.... was niet echt het geluid dat ik wil horen bij een filmpje over een VR6
|
ah, daar hebben we de inspiratiebron voor de "betrouwbare golf" reclame die al een tijdje op de buis te zien is.
|
Quote:
Of de opvolger :D |
Ach, 't is tenslotte ook een ouwe-lullen-bak... :D
|
Quote:
Ja dat geluid mis ik idd ook een beetje Dirk :D:D |
moet je wel niet net als die gast met een zwaar slippende koppeling optrekken i.p.v wielspin......
|
Quote:
ging om het geluid he.... ;) niet de manier waarop :D . trouwens denk dat Tinie in het filmpje het op dezelfde manier had gedaan,dus redelijk gelijkend filmpje dacht ik zo.... :D |
ja die tinie met haar scheurijzer....
|
dat is de oma van iemand die op het vr6forum zit:D
en idd een erg oud filmpje:P |
en ook al een paar keer gepost hier....
|
All times are GMT +1. The time now is 23:01. |