![]() |
nieuwste aanwinst: earl...
afgelopen vrijdagavond samen met gertjan naar limboland gereden om mijn 'nieuwe' hok op te halen.
chris kom slecht afschijt nemen: ![]() parkeren in zwolle centrum: ![]() plannen: *rijden *blauwe deur poetsen de rest blijft dof :D *corrado stoelen monteren *turbo diesel (hoop ik?) *.... |
Quote:
Je kon die camera weer eens niet stilhouden hè, met je gebibber. :tongue: Succes en vooral veel plezier met die ketel! :thumbup: |
Blijft een gave bak! :rock:
|
Quote:
Neger! Wat een supervette chille bak man! Heb nog een megavette td voor je over als mijn waggel gesloopt word! ;) |
wat een verschil met die Toyota die er naast staat! Qua hoogte dan! :D
|
gaaf!!!
|
Leuk gebakkie idd, en het motortje loopt als echt als een naaimachientje :)
|
Hahaha Kijk die Chris liggen..
Leuk dat die een nieuwe baas heeft. Gr en Succes. |
Have fun with Earl.... :D
|
Gaaf gebakkie martijn! Veel plezier ermee :D
|
vanmorgen ff de corrado stoelen er weer in gezet en gestofzuigd, ook heb ik ff nieuwe draden getrokken en een startknop gemaakt.
foto's houden jullie tegoed! |
Quote:
Massadraden ook? Was dat 't probleem nou? |
alleen een startknop gemaakt en een dikkere draad gebruikt ;) start nu zonder de kap te openen :D
|
Quote:
Quote:
haha prachtig :D Doet me goed dat ie blijft rijden :thumbup: Heb in m'n kever ook een startknop vanwege defect contactslot. Niet mooi wel effectief :D |
wat een forumhoer.... en die auto ook....
|
Quote:
Goedzo, spaart je toch elke keer met starten 7 seconden. :D Quote:
:D:D |
Quote:
:D valt best mee toch wat betreft de auto ? Wannabug --> Der Einzer --> Breadfan --> Jetta MK1 '82 :D |
vanmiddag wilde ik naar mijn werk en wilde earl eigenlijk maar net aan starten, vanavond toen ik naar huis wilde zelfde verhaal.
morgen ff een verse gratis accu (gekregen van de buur jongen) er in ploffen en gelijk de massa kabel ff vervangen... |
Quote:
Ben je dat ding nu al aan 't slopen. Ik zei nog zo, gewoon dat kabeltje gebruiken. If it's not broken, don't fix it. :D |
nieuwe kabel accu>carros>blok gemonteerd maar zag tijdens het monteren dat de homo hoes bij de bak kapot is dus die moet ook ff worden vervangen...
|
All times are GMT +1. The time now is 13:10. |