![]() |
Vw Cabrio,versnellingspook speling?
Misschien niet goed gekeken,maar kon er niet echt uitkomen of dit al elders vermeld staat?
Het volgende ik heb speling op de pook zitten,waardoor ik moeilijk,bijna onmogelijk de achteruit kan vinden? Ik heb reeds onder de auto gekeken en zie daar verschillende rubbers die vergaan zijn,dus daar wil ik mee beginnen,nou lees ik overal dat er revisiesets te leveren zijn,maar zitten daar dan ook alle rubbers bij die je nodig heb? Ook heb ik de hoes even omhoog getilt en zie ik ook dat de versnellingspookhouder speling heeft,nu zie ik op ETKA zowel de schakelpookhouder als een soort ring die er onder zou horen,wat nu het beste te vervangen? Ps nogmaals excuses als dit het zoveelste topic is over dit onderwerp. |
Zijn inderdaad wel al diverse topics over, maar je kunt gewoon zo'n revisieset kopen. Daar zitten als het goed is de stangetjes en alle benodigde rubbertjes bij. Dan is je speling verdwenen. Als je vanuit vrijstand helemaal door kunt duwen naar links zonder de weerstand te voelen dan is volgens mij je veer onder de pok versleten.
De rubbertjes en stangetjes heb ik bij mijn cabri al eens vervangen en was een wereld van verschil. De veer en het mechanisme onder de pook heb ik echter nooit vervangen dus daar kan ik je niets over vertellen uit eigen ervaring. |
Top.
Ik begin gewoon met rubbers en stangen en kijk wat het uit maakt. Is de auto voor mn vriendin,maar kom er nu achter dat ik het wel weer erg leuk vind een 2e project. |
All times are GMT +1. The time now is 17:16. |