hoe krijg ik dat kapje nou los? mk4
goedendag.
ik ben bezig met het inbouwen van me audio in een mk4. nu probeer ik een kapje dat links onder bij de motorkap ontgrendeling zit los te krijgen. maar dat lukt me niet echt. kan iemand mij vertellen hoe ik die hendel en dat kapje los kan krijgen ? alvast bedankt tjerk |
Quote:
is het voor een kabel te trekken? want het is geheel klik kun je net als aan de andere kant door op de juiste manier te trekken gewoon lost klikken (de hendel zit dan in de weg) maar als het goed is kun je ook zonder veel omweg het kapje los genoeg krijgen om de kabel er achter langs te halen is bij mij ook gelukt met de versterkerkabel |
nou met een beetje duw en trek werk heb ik hem idd over het hendeltje heen kunnen trekken idd. ging niet echt makkelijk weet ook niet of het zo hoort maar is in idd geval gelukt. het andere kapje waar zeg maar je voet op rust als je deze niet op de koppeling hebt. los maken met schroefje links boven in en dan omhoog shuiven . deze niet trekken anders breken je clipjes :mad: hehe mij dus gebeurd :wow: maar goed tot zo ver.. nu eerst eten dan weer verder. bedankt grote b :p
|
geen probleem :P
|
dat hendeltje kan er zon af!
zit een klein blokje in die moet je eruit schuiven |
o haha dan weet ik dat ook voor de volgende keer
|
All times are GMT +1. The time now is 06:30. |