![]() |
restauratie
ben van de week begonnen met het slopen van mijn cabrio,
ben geeindigd bij de bedrading die ik aan het losmaken ben en tegelijk overal een label aan hangen zodat ik de kabelboom ooit ook weer terug erin krijg en in 1 keer. ik zal iedere keer foto's uploaden als iemand mij dat ff uitlegt. ik ben van plan om hem in 1 jaar af te hebben , met spuiten alles de planning is een 16v blok omdat ie toch uit elkaar is. jullie zien wel hoe het vordert. |
16 klappert is altijd leuk :biggrin: . Verder al een goed idee van hoe het er uit moet komen te zien (kleur, dak, wielen etc.)?? Veel suc6 ermee, en niet te vergeten, we zijn gek op foto's :biggrin:
|
succes!! foto`s kan je makkelijk uploaden onder het kopje "gallery".
1 jaar is best snel volgens mij!! en zo`n 16V? dat trekt als een beer!!! succes!! en veel foto`s maken!! daar houden we van :D |
Quote:
ik zat te denken aan florida blauw is een originele kleur en een lichtbruine kap eigenlij kwil ook ook stalen bumpers maar aangezien de prijs zie ik dara waarschijnlijk maar van af ben ook maar een arme scholier. verder weet ik nog niet zo. |
hoe zet ik de foto's hier in de thread? kan iemand mij dat ff leren zo kunnen julie het makkelijker volgen
|
All times are GMT +1. The time now is 22:19. |