25 september - VW Team Brabant Meeting ~ Oss
Zoals gebruikelijk het laatste weekend van september. U bent allen van harte welkom! Binnenkort meer info op: www.vwteambrabant.nl Lees hier de reacties van vorig jaar: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=75582 |
Staat al aantal jaar in de planning,dit jaar maar eens heen.
|
Up, over een maand is het weer zover.
|
Ik ben er denk ik wel bij. Lekker dicht bij. :D
|
Altijd een leuk evenement :thumbup:
Hij staat weer bij ons in de agenda |
Ik ben er ook weer bij!
|
dit jaar niet aanwezig ik zit in oosterijk..
|
De eerste keer dat ik deze meeting moet overslaan, ik zit dan in Florida (ook vervelend :-))
ik hoop dat jullie weer mooi weer en een goede opkomst krijgen! |
Ben er wel by, leuke meeting altyd!
|
Voor de geïnteresseerden, dit zijn de categorieën voor de Show & Shine:
- Top 10 VW - Top 5 Air - Top 5 VAG - Best of Rat - Best of Wheels - Best of Interior - Best of Sound - Best of Engine - Best of Business - Best of Show Naast originele bekers hebben we dit jaar ook een leuk presentje voor de winnaars. |
ik las op de site dat er ook een best of db is ?
is dat audio of uitlaat en is er dan ook een meting of zo ? |
De dubclub ook zeker aanwezig met deze thuis wedstrijd!
|
Als het weer goed is volgende, week kom ik ff langs! :thumbup:
En het is ook maar 230 km rijden , dus een mooie lange laaste rit :redface: |
Ben er dit jaar helaas niet bij, quality time met m'n kleine neefje gaat voor :)
|
Misschien wel aanwezig.
|
Aanwezig!
|
Quote:
Waar zie jij dat staan dan? |
Quote:
sorry was niet de flyer waar het op stond maar de site Alle aanwezigen doen automatisch mee aan de Show and shine wedstrijd. Deze is verdeelt in de volgende categorieen: Top 5 Air Top 5 VAG Top 10 VW Best of Rat Best of Wheels Best of Interior Best of Sound Best of Engine Best of Business Best of DB Best of Show |
jammer genoeg niet aanwezig,
zou wel fucking graag willen maar ga met de rest van de club al naar Gemert waar de Tuning Sunday word gehouden. ben wel benieuwd naar de fotoos wany dit is wel altijd een hele dikke meet!! |
Ben er ook bij met een delegatie van de Polo Club :thumbup:
Denk dat we samen ariveren met de DubClub aangezien we bij Rick thuis verzamelen :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:11. |