Stuurbekrachtigingsprobleem..
Ik heb op mijn golf 2 stuurbekrachtiging gemonteerd.. als je rijd is er niets aan de hand.. bij stilstand is er geen beweging in te krijgen ik heb hem al geprobeerd te ontluchten zonder dop.. stuur tot het einde draaien 10 sec vasthouden zowel links als rechts dan doet die het goed.. als ik de dop weer erop zet is er geen beweging meer in te krijgen er zit een nieuwe olie in de groene kleur heeft de olie ik heb het vermoede dat ik de verkeerde olie in zit dat ik toch de rooie olie moest hebben of zit hier geen verschil in ? pomp is goed lager loopt lekker soepel
bekend probleem voor iemand? |
golf 2 heeft een speciale servo-olie
en ik dacht dat die kleur groen is dus zit de juiste erin |
verder nog iemand die dit probleem herkend?
|
up..
|
Stuurbekrachtigingsolie
Ik heb de search gebruikt maar omdat er nog al verschillende meningen zijn over de stuurbekrachtigingsolie.. wil ik het nu zeker weten..
ik heb om het moment stuurbekrachtigingsolie in van comma..(groene olie) maar naar mijn mening zit er verkeerde olie erin.. want bij stilstand werkt die totaal niet.. tijdens rijden doet die het goed op de reservoir van de stuurbekrachtiging staat ATF ONLY dat is gewoon automaatbak olie zover ik het weet..? want ik ben het wel zat zo rijden.. pomp en stuurhuis is goed riempje is goed aangespannen en er zit een nieuwe riem op.. |
één topic is wel genoeg..
ik heb altijd universele olie gebruikt, maar er zijn er die zweren bij originele VW olie. Levert je pomp wel genoeg druk, doet hij het wel bij hogere toerentallen dan stationair? |
Quote:
bij hogere toerentallen doet die het wel bij stationaar gasgeven doet die draait die wel gewoon goed.. |
All times are GMT +1. The time now is 11:37. |