![]() |
Chassisnummer fout
toen ik naar een autozaak ging om prijs te vraagen voor een slot, vroegen ze het chasisnummer om zeker te zijn dat ze het juiste zou zijn.
maar als ze naar mijn chasis numer keken vonden ze een volkswagen caddy in de plaats weet er iemand een site of iets dergelijks waar ik da zelf ook eens kan nakijken of is dat onmogelijk? |
Het staat toch ook op je kenteken bewijs?
En op de rdw site kan je het vinden als je een auto opvraagt via een bedrijf |
maar het numer dat p mijn papieren staat klopt niet als ze kijken in de computer gegevens
|
foutje in het computer systeem. Mijn auto vinden ze niet eens. Zelfs niet in het systeem voor verzekringen moeten ze via een omweg de gegevens zoeken
|
tja maar zelf kan ik dat niet nakijken ofzo
|
Als je het nummer van je kentekenbewijs en chassis zelf vergelijkt zouden ze gelijk moeten zijn, met dit nummer kan je ook naar de dealer. grote kans dat het magazijn wel weet om welke auto het gaat :thumbup:
|
kenteken bewijs nemen ze toch gewoon van je papieren als je naar de verzekering gaat? dus dat is zoizo het zelvde.
ah je maar in nederland blijft de auto zijn eerste kenteken houden zeker? maar ik ben niet van nederland dus da is anders. |
zelfs bij de dealer vinden ze sommige auto's niet in het systeem. Mijn golf 3 gti vonden ze toen ook niet in het systeem bij vw. De juiste onderdelen moeten ze ook aan de hand van het bouwjaar kunnen vinden.
|
ah ok dan.
er is dus niets mis met mijn auto. |
Bij mijn mk4 highline kwam er ook een comfort line uit bij de verzekering.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:48. |