schitterend!
|
wat een hok
|
alleen het woord al,gepimpt:shake:
|
die is flink getjoent, wat een hok zeg :eek:
|
wat een kermis :shake:
|
hey, maar wel een prijswinnaar
|
Hij mag hem ook wel eens wassen, zit allemaal rare aanslag over de hele auto... :D
|
Dingen dalen ook meteen in waarde:
http://link.marktplaats.nl/412161647 |
Nederlandse tuning op zn best:D
|
Quote:
teringjantje... dat interieur... heb zelden zo'n slecht gestikte naden gezien (ja bij de kussens op mn bank... maar die heb ik zelf gemaakt :D ) |
Lijken wel auto's van ''de grote beurt''.
Dat heb ik me familie en vriendin wel effe duidelijk gemaakt, ze zouden wat meemaken als ik die jolinde aka ''zaadspons'' de mol ooit voor de deur zou hebben om me wagen voor dat programma op te halen. Sjezus wat een pruts zooi was dat zeg. |
Quote:
Hahaha idd, mijn moeder zei ooit ook eens dat ze me gerust wilde inschrijven. Dan word die "oude rammelbak" nog een beetje netjes. :screwy: Dat heb ik maar snel uit haar hoofd gepraat. :D |
li9jkt wel n kerstbal
|
Quote:
Hier nog zo 1, ja zei me vriendin en friends, als we nou jou opgeven maken hun je auto af, want bij jou duurt het nog 10 jaar. (je kan hem beter verkopen, is ook een veel gemaakt opmerking) Heb gezegd, als je dat doet, ken je meteen gaan, en ik meen het ook nog... :screwy: |
Quote:
Dat is ook een opmerking die mij bekend voorkomt. Maargoed ieder zijn ding. |
Quote:
Wel een IDEALE voor de Carbagerun, ik zie een bod van ene Rene trouwens...... :D |
haha dat ding heeft heel vaak al te koop gestaan, staat hier af en toe ook wel eens een paar straten verder op, trekt een hoop aandacht trouwens, iedereen ligt plat van het lachen :)
|
All times are GMT +1. The time now is 00:36. |