mijn 85er golfie, toen en nu :)
in 1999 heb ik hem gekocht voor echte ouderwetse 2200 ouderwetse Guldens.. sorry voor de kwaliteit, het is een ingescande foto:
zo was ie: een jaarje later ongeveer zag ie er zo uit: G60 Bumpers van de sloop uit Arnhem ZONDER onderlip :oops: waar ik de rode lak onderaan nog af moest halen, een grill met verstralers, blauwe achterlichten en zijknippers en de al wat betere 15 inch wielen 8) weer een poosje later moest het ding toch wat lager, ondertussen had ik ergens een 1 armige ruitenwisser op de kop kunnen tikken, spiegelfolie en een zonneband op t raam en de onderlip komt van de 1e keer VW Mania, nog in belgische franken betaald omgerekend 15 Gulden :D zo heb ik een lange tijd rondgetuft. toen kon ik de hele auto comlpleet laten spuiten voor een bedrag dat mij wel schikte, door de jaren en de kilometers heen was ie een beetje slecht geworden, en de bumperts spuiten zat al jaren in de planning.. en meteen had ik genoeg van die blauwe achterlichten, hier heb ik iemand van het forum nog blij mee kunnen maken voor weinig :) zo, dat lijkt er al meer op dacht ik :).. een aantal maanden later heb ik deze borbets gekocht: en zo ziet ie er nog steeds uit, alleen de sticker van de vorruit is er af, en de ruitenwisser ligt plat.. 8) in de planning zitten nog: de randen van de borbets worden binnenkort gepolijst De achterklep zit een lelijk deukje in, deze wil ik nog weg laten halen.. eigenlijk moeten er nog nieuwe wielranden en buitendorpels ingelast worden, maar of ik dit allemaal nog wil laten doen weet ik nog niet, ik kan het namlijk niet zelf en een goede plaatwerker is duur... waarschijnlijk zet ik hem weg om hem langzaam weer in orde te krijgen da was het wel |
Mooie auto...had hem ook al op het ander forum gezien.. :wink:
|
Mooi man!! en je hebt em al een mooi poosje!!
ben niet zo`n fan van dikke bumpers, maar `t staat em goed!!! |
Nice one. Proper
|
Mooi hoor bugs! Vertel nog even de Kilometerstand, die is helemaal indrukwekkend
|
ik zit nu aan de 433000 km met 1e motor en versnellingsbak, beide niet gereviseerd...
|
Goed bezig bugs Maaar r zat toch ook leer in of haal ik hem nu door de war met die van bonald.....
|
euhm....watvoor blokje ligt erin?
|
er zit origineel zwart skai in, en het is een 1600 benzine EZ 4+E bak 4T
|
Ziet er goed uit!!!
|
wouw, best veel km voor benzine, zeker zonder revisie. respect
|
Quote:
kwaliteit he volkswagen :wink: |
geil
lekker hoor! mooie bak! Ik vind persoonlijk die DTM wissers en zonnebanden een beetje bij het petje/no fear sticker volk horen. Heb je goed aan gedaan om weg te halen.
maarja ieder zijn mening :wink: |
Misschien hep ie wel een petje.
Mooie auto na de respray (chrome randjes in de raamrubbers, zelfs het voorruit!) maar ik zou de dikke bumpers toch eens overwegen te vervangen voor mooi dunne met een chroom randje, staat hem denk IK! veel mooier. |
vind ik persoonlijk ook mooier maar zo is het wel iets orgineler
|
Quote:
Bedankt voor de reacties! nee ik heb geen petje :D ;) de chrome randjes zijn origineel, het is een GL. in de eerste jaren van de golf 2 is de GL met chrome lijsten uitgevoerd. De zonneband is er nog niet af, er moet toch een andere vooruit in en dan ben ik die zonneband meteen kwijt. De 1 armige wisser laat ik er wel opzitten. de originele dunne bumpers heb ik nog liggen, maar als ik die er op ga zetten moet de auto nog lager, de keienvanger moet dan gespoten worden en moeten er andere wielen onder. (deze lopen af en toe al aan) aangezien ik even geen zin meer heb om er wat aan te doen, en roest meer prioriteit heeft laat ik het voorlopig zo :D |
mooooie kar, alleen die antenne; is die om de vogels onder bruggen vandaan te jagen?
verder supah, geht zo weiter |
proper
en de antenne zou ik persoonlijk een beetje naar beneden duwen |
Strakke bak!
|
All times are GMT +1. The time now is 23:59. |