andere wielen
heey
ik heb waarschijnlijk deze week 2 delige bbs wielen voor onder de golf 2 maar nu wou ik hier graag bredere ringen en verchroomde schroefjes voor kopen, maar waar zijn deze te krijgen? en wat kosten ze ongeveer? greetzz |
pm sixpack eens die weet er meer van en kan alles krijgen voor de bbs
check zn site maar eens http://www.home.zonnet.nl/pjmclaassen/ |
135E per rand, boutjes zijn 120E per set (120 stuks verchroomd).
|
Quote:
en hoe breed gaan die ringen dan zijn? en waar kun je ze bestellen? :redface: |
bij peter...sixpack...peters polijstservice..peet...
hier heb je al 4 namen...;) [ maar 1 adres] |
Quote:
http://www.home.zonnet.nl/pjmclaassen/ |
Moet je die boutjes eigenlijk vervangen als je een velg uitelkaar hebt gehaald?
|
Ringen zijn er in de volgende maten:
1" / 1,5" / 2" / 2,5" voor zover ik weet, waarschijnlijk nog meer maten, maar deze heb ik in elk geval zaterdag nog in de hand gehad :) Prijs is idd vanaf 135 euro Boutjes hoeft je niet te vervangen, die kun je gewoon weer gebruiken. Maar meestal worden er nieuwe aangeschaft als de oude verweerd zijn of er gewoon niet meer uit zien. |
thanx allemaal
moet ik een van deze dagen sixpack maar even pm met wat ik precies wil. greetzz |
nu alleen die randen er nog af zien te krijgen, ik krijg het niet voor mekaar. Zou de wielen dan wel in zn geheel naar sixpack brengen.
|
Quote:
zit toch een soort speciale kit ofzo tussen... |
idd Berend,
Maar er moet toch een manier zijn om de randen te verwijderen. De kit kan je iig niet wegsnijden, je kan er niet bij. Dus gewoon de hele handel naar sixpack brengen |
je krijgt ze wel uit elkaar hoor... maar moet je wel beetje sterk voor zijn ;)
|
Quote:
als sixpack het lukt moet het mij toch ook lukken :tongue: we zien wel. |
good luck! VW_GOLF:D
mag je mij vertellen hoe jedit hebt geklaard, als het je gelukt is. |
als je de randen eraf haalt niet de boel door elkaar gooien!!!
je moet de randen er precies weer zo op zetten. op de zelfde manier en wiel let daar wel op dus dat je ze ff merkt voordat je ze eraf haalt!!! veel succes ermee met name waar het ventiel zit!! |
All times are GMT +1. The time now is 10:53. |