Start onderbreker AHU TDI draad kleurcode
Hallo, wie kan mij helpen.
Ik heb een AHU TDI motor('98) in mijn golf 2 gebouwd en alles ging goed totdat ik hem wilde starten. Hij lijkt wel ff te starten maar slaat dan af. Ik wilde ook de diagnose stekker aansluiten want die zat ook in de kabelboom, maar ik kon hem nergens aansluiten. Er loop een grijs/witte en gele kabel naar een verdeel blok van 6 en verder ging deze nergens heen. Na lang zoeken kwam ik er achter(kleurcode van schema's die ik had gevonden klopte niet) dat pootje 61 van de ECU de communicatie lijn( k of lijn) is naar de immobilizer(groene draad), aan deze draad de grijs/witte draad gesoldeerd. Toen kon ik de hem uitlezen en zie dat de boel wordt geblokkeerd door de immobilizer. Ik heb de orginel sleutel met ring en computer er allemaal bij. Mijn vraag is er loopt nog een draad(groen/rood) van af de immobilizer naar een loze stekker nu kan deze ook in het verdeel blokje aan mijn diagnose stekker, maar dan verbind ik deze groen/rode draad aan de gele. Dit staat mij een beetje tegen dat dit een hele andere kleur is. Weet iemand of dit zo moet of hoe het wel moet. Ik hoop dat iemand mij helpen. :) |
All times are GMT +1. The time now is 12:52. |