schmidt modernline 4x100 14inch
te koop mijn 14 inch wielen
schmidt modernline randen gepolijst maat 7,5jx14 ET 25 en 5 banden dunlop sp sport zgan maat 195x45x14 reden verkoop auto is mij te laag nu en door de vele drempels hier geen rijden wil graag 16 inch gaan rijden forum prijs 550euro hebben mij ruim 750 gekost en er is ong 500km mee gereden voor namelijk naar meetings mvg eric Uploaded with ImageShack.us |
Ruilen tegen 15 inch modernlines? :D
|
wielen
Quote:
hoi ik hou ze even vast voor een jonge uit limburg die wil zondag komen kijken maar mail me ff wat foto,s van de 15 inch wielen mijn zus zoekt nog wat voor haar polo eric_snijder@hotmail.com grtn eric |
schmidt modernline 14inch
even een uppie
velgen zijn er nog 2 kandidaten laten het afweten waarvan 1 zich netjes heeft gemeld :thumbup: de ander dus niet :( vaste prijs 500 eurotie,s |
up
omhoog maar weer wielen moeten weg heb een andere set gekocht
vaste prijs 500 euro banden kosten al 300 polijsten bij cultwheels 60 euro p velg reken maar uit wie maakt me los inruil mogelijk maar dan geen dure sets zoek nog iets van rond de 250 euro banden moeten redelijk zijn liefst 14 of 15 inch voor onder de polo van mijn zus grtn eric |
omhoog jonguh!!!!!!
|
up
|
up
omhoog jonguh
|
up
up
|
eventueel mogelijk zonder banden? prijs?
|
Quote:
hoi jawel doe me eens een goed bod via pm grtn eric |
waar vandaan als ik vragen mag?
|
Quote:
sorry ik zie het staan nu |
omhoog maar weer niemand interesse in een zeer fraai setje modernline,s :confused: :confused:
|
Quote:
eventueel ruilen tegen set renault staal 16" met bora wieldoppen mvg kristof |
Had je mijn mailtje nog gekregen over de 15" modernlines?
|
Quote:
hoi geen belang bij stalen velgen sorry mvg eric |
Quote:
ja maar die van jou zijn beschadigt of niet ??en banden?? wil ze evt wel inruilen hoor als je er genoeg bij legt haha :D :D ik heurt wel |
Quote:
Ja klopt zit helaas wel wat schade rondom aan de uitstekende randjes, banden zijn nog wel goed (profieldiepte zou ik even moeten meten). Waar zat je zelf aan te denken wat je er bij wilt? ;) |
Quote:
moi heb iemand die zaterdag komt kijken die wil ze voor 500€ ophalen dus dat wacht ik ff af anders moeten wij maar eens gaan praten :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 20:52. |