groot licht golf 3
aangezien ik komende week met de verlichtings kabelboom van mijn golf begin heb ik een vraagje. Het groot licht bij een golf met gti/vr6 lampen zit dit alleen op de binnenste 2 verstralers of ook op de buitenste 2. Bij werken namelijk alleen de binnenste 2 bij groot licht.
|
Als je de originele koplampen nog zoekt van een usa, die heb ik ook nog liggen!
|
Quote:
dat klopt het moet ook zo dat alleen de binnenste werken als je de hendel van de grootlicht naar je toe trekt maar juist niet laat klikken dan gaan beide groot licht zodra het klikt enkel de binnenste |
dacht al dat dat verkeerd aangesloten was.
Bedankt voor het aanbod, maar ik wil graag de dubbelkamer koplampen houden. Deze vind ik mooier dan de originele. |
Quote:
Klopt niet helemaal ,m'n vaders golf is van '92 daar werkt het wel zo ,maar bij mijn '96 er en '97 er blijft het dimlicht (H1) ook branden bij inschakelen grootlicht . Hangt dus van het bouwjaar en of er origineel H1 inzit af bij een Mk3 |
bij mijn vento front had ik een brug in de zekeringenkast om beide te laten branden. Ik heb nog zo'n brug liggen anders probeer ik die als ik klaar ben met de kabelboom aansluiten
|
All times are GMT +1. The time now is 13:42. |