voor de verzamelaars,zeldzaam
na een foto op het foto album ff ebay opgedoken .de duitse wel te verstaan .orciari grille
dus wie penotti heeft en zoiets wil hebben wens ik veel succes .het is een complete grille deze foto's zijn van het volksforum album ,die van ebay zijn niet te kopieren (althans ,mij lukt het niet) |
Ik vind het echt wel vet! Zie nu zelfs dat het electrisch open en dicht kan! SUPERVET! Maar wel een beetje vreemd...:D
|
zal wel in de laatste minuten in prijs omhoog schieten...
idd. foto's van ebay kan je niet kopieren |
als ik mijn jetta nog had gehad, en mijn portemonnee was aan de dikke kant geweest......
zeker wel, orciari is zoo vet! |
|
zoals bij die onderste foto van die rode golf ,zo staat het netjes
|
Quote:
hmmm handig...zo kan je hem bijna zelf maken... |
je kunt hem ook zelf maken ,mbv 2 grillen ,raam mechaniekje electrisch bedient via stads licht.en wat handige vingers krijg je hem wel klaar
|
ik wou zeggen, de handige beunert maakt m zelf, voor een hoop minder dan 300 euri, maar een originele is altijd leuker!
|
Ben benieuwd wie er binnekort zo'n ding in mekaar heeft zitten! :D
|
Lijkt wel alsof je een stuk van je spatbord moet zagen!
|
hij valt over je spatbord heen geloof ik
|
da's dan weer erg ugly...dus om het mooi in te blenden moet je wel gaan zagen. Achja....spatborden zijn minder zeldzaam dan zo'n grille :D
|
Nou mij niet gezien met zo'n grille!!!
Ik vind hem echt niet mooi .....lijkt wel een Amerikaan |
Echt mooi zijn ze niet nee, maar op de juiste auto wel heel bijzonder.
|
Zoals op die rooie vind het wel gaaf! maar dat is dan weer geen originele oscari zeker?
|
rallye grill vind ik nog steeds het mooist voor een golf 2
|
deze stond nog op de golfrecordday...
|
Ik vind hem mooi.
Maar heb echt geen 300€ over voor een grill. Heeft er niemand meer info over het zelf maken van zo een grill??? |
Ik vind het niks.. De lampen zijn net het meest bepalende van een auto en ga je ze nog verstoppen ook..
|
All times are GMT +1. The time now is 13:48. |