Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   'volksforum' keverproject te koop (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79130)

bart964 22-12-2010 19:15

'volksforum' keverproject te koop

wegens omstandigheden moet ik de kever wegdoen. deze heeft maanden op de titelpagina gestaan en alle eer gaat nog steeds naar degene die 'm gemaakt heeft (ikke niet).
daarom wil ik ook via dit forum het eerst de wagen aanbieden aan kostprijs.
het is nooit een winstgevende bedoeling geweest echter de kosten wil ik recuperen.verkocht aan doppie.
dit omvat de pick-up kever met versmalde vooras en airride vooraan, een motor met droge karter smeringssysteen, injectie en porsche koeling. deze kan proefdraaien op motorsteun, steekt nog niet in de wagen.
verder al wat je ziet op de wagen is erbij. wat nog te doen, wat laswerken links en rechts, motor inbouwen en aansluiten,koppeling voorzien, handrem en stoelen.
voor info mail me
kan te antwerpen bekeken worden.

nielsvwteam 22-12-2010 19:54

Zit hier een kenteken bij of kan er een ned kenteken op komen na keurig bij de rdw??

bart964 22-12-2010 20:12

Quote:
Originally Posted by nielsvwteam
Zit hier een kenteken bij of kan er een ned kenteken op komen na keurig bij de rdw??

er staat een chassisnr in maar verder weet ik het ook niet.

ik vrees echter voor de belgische wetgeving dat zo'n ombouw nooit de baan op kan, was als sprinter gedacht op treffens.

echter ik laat het volledig aan de nieuwe koper over wat er mee gebeurt.

evilnyntje 22-12-2010 21:01

Volgens mij zat er geen kenteken bij, hij was van TikiMadness hier op het forum. Die weet vast meer.

bart964 23-12-2010 18:58

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Volgens mij zat er geen kenteken bij, hij was van TikiMadness hier op het forum. Die weet vast meer.

inderdaad, waarvoor nog steeds zijn dank :thumbup: , het blijft een waanzinnig mooie auto. hopelijk werkt de mogelijk koper 'm af en valt deze nog regelmatig te bewonderen op treffens in 2011.

bug001 23-12-2010 21:30

ne richt prijs voor die motor .
langs PB .

bart964 23-12-2010 22:14

Quote:
Originally Posted by bug001
ne richt prijs voor die motor .
langs PB .

2000 is voldoende

joostvw 23-12-2010 22:51

gaaf ding!

maar ik mis de turbo die er op vag-fest nog op hing.
een kenteken kun je er alleen op krijgen als het ding aan alle eisen voldoet.
dus zit dan wat werk aan.
denk dat de voorruit dan het lastigste word aangezien je aan de voorkant geen kunststof ruit mag hebben, maar ook dat valt op te lossen.
ding heeft potentie :D

bug001 24-12-2010 12:04

Quote:
Originally Posted by bart964
2000 is voldoende

dan wens ik veel plezier met de verkoop maar ik geef het er niet aan .
En daar bedoel ik zeker niks verkeert hij kan perfect in orde zijn maar ik geef geen 2000 euro uit aan en motor die ik niet ken ?

fabbi 24-12-2010 14:53

begreep op een ander forum dat ie verkocht is aan Doppie.eu

All times are GMT +1. The time now is 12:18.