Zoek de verschillen
Leuk om een door wat oude foto's te struinen en sneupen.
Zoek de verschillen. Dit is de JG-34-DV. Ooit een keer door mij gepoetst. En dit is mijn JH-39-ZR http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=71571 |
Die lijken inderdaad erg veel op elkaar, incl. het huis erachter.
Alleen zit op de onderste een NL sticker op de achterklep En op foto 2 zit geen tankdop |
Dat zijn er al twee :D
Nr 3 is de kerstboom binnen. :D :D Heb het aantal verschillen niet geteld |
en de voortuin. ;)
|
en een betere fotocamera, foto vanuit een andere hoek
|
Quote:
Natuurlijk. Maar niet te krities over de qualiteid a.u.b. , fototjes zijn wel van voor de digitalecamera tijdperk. :) |
Hoeveel verschillen zijn er ? dan kunnen we ergens mee werken :tongue:
|
Op de 2de foto zit ook vogelstront een klein stukje links van de vulhals.
|
tankdop, ander interieur, NL sticker , :D :D
Meer zie ik er niet zo snel |
Een boomstam op de achtergrond en in het interieur van de tweede auto zie ik op het handschoenenvak 2 witte puntjes :)
|
Quote:
Interieur's zijn het zelfde, komt door de licht inval o.i.d. dus dat reken ik niet goed :D :D Verder gaat ie lekker :thumbup: |
eehhh 1e in de winter 2e in de zomer :D
|
Bij de onderste foto hangt het gordijn van het raam meer naar beneden.
|
De inrit is schoner. :D :D :D
|
op de 2de zit er een sticker oid in het midden vd achterruit
|
Quote:
ah oki :D de eerste is van iemand anders en de 2de is van jou ;) en onder hel linkse logo op de achterklep hangt ook een sticker of iets dergelijks. Maar euh, wat valt er te winnen??? :D :D :D :D |
owja in de jou zit een deuk in de motorkap ;) en je hebt zwarte naafkapjes in je wielen. :D :D
|
Quote:
De deuk in de motorkap teld niet, deze info komt van een andere thread ;) . De prijs is een hoop "glory and fame" :D :D :D Succes met de zoektocht :thumbup: |
Voor de liefhebbers even het resultaat van het poetswerk van de JG-34-DV.
Poets beurtje voor de ½ van de prijs :D :D :D Ps foto's tellen niet mee voor de verschillen ;) |
Zo dan dat kun je wel zien, wel mooi gedaan zo voor de helft. :D :D
|
All times are GMT +1. The time now is 17:56. |