![]() |
HULP gevraagd - APK dingetjes voor GolfII GTD
Wie o wie wil deze dame helpen met wat dingetjes aan de Golf II GTD ?
Ik wil hem graag weer APK hebben en wee rijden. Na een tijdje ga je je trouwe autootje wel missen en wil ook m'n nwe velgjes er daarna zo snel mogelijk onder. Ach, je kent dat wel :p Het lijstje van de voorkeuring : - Remverschil achter (rechts minder) - Kenteken verlichting (kan het zelf niet vinden waarom ie het niet doet) - Rechtsvoor aandrijfas hoes - Linksvoor stabi rubber - Links achter wiellager speling en als laatste zoek ik nog een gordel rechtsachter. Ik heb helaas geen werkplek, gereedschap of brug. Maar ik hoop dat iemand omgeving Tiel oa wil helpen !! :thumbup: |
pm'ed
|
wij kunne dit ook wel voor je doen, maar alleen omgeving zwolle.
|
Je mag ook wel in Schiedam langskomen maar is een beetje uit de buurt denk :D
|
Kan ik gelijk drankje komen doen en VAG-Fest inhalen bedoel je :p
Trouwens nog een APK vraagje: Golfje is verlaagd met een stel kortere veren. Deze kan je dus los "draaien" in de schokbrekers als de auto op de brug uit de veren staat. Volgens sommigen kan dit voor de APK, volgens anderen niet... Bijv. veel Scooby's / andere Jappen hebben het ook met andere verensets en komen er wel door... |
Zolang je ze niet op en neer kan bewegen is het goed naar mijn weten :thumbup:
|
hmmm dáár heb ik nou niet op gelet.... ronddraaien kan ik wel makkelijk
|
dat is per keurmeester verschillend, het is net wat de gene in kwestie deugdelijk vind.
als hij iets los en hij wat draaien kan vind ik het niet erg, maar zodra de veer er tussen zit met speling en de veer bijvoorbeeld naast de schotel kan raken dan vind ik dat afkeur. |
nee, zo erg is het zeker niet. Niet zo dat de veer er echt uit kan of schuin kan raken... Zoja, had ik het zelf ook niet zo gelaten (risico gezien de vele km's ik rij)
[edit] dan had ie Polen sowieso al niet overleefd :D |
Kom maar langs
Heb heel de week tijd |
All times are GMT +1. The time now is 05:02. |