golf 1 in ralley trim...is het wat??
:rolleyes: type 1 met 16v kr gekocht. van een mede club lid van vwoutlaws,
thanks <das bedankt in t engels>bertjan voor het gunnen...<das als je blij bent dat iemand aan jouw heeft gedacht> het is best wel een goed ding, grijs metalic alfa effect lak alleen wat stijl foutjes, basis is okee met een 16v kr netjes gepoetst ,4 in 1 uitlaat spruitstuk Hen R schroefset,schalen <kuipstoelen>van recaro.en het stoere ik heb hem zelf een jaar of 7 geleden als bouwpakket verkocht dwz golf gti,16v kr 4 in 1,,,lachen kon het niet laten en heb weinig tijd om dr 1 van af scratch te bouwen dis nr 5 :shake: daar bouw ik mooi een woon werk auto van voor van t zomer :tongue: de plannen, dat willen jullie altijd horen,ff shoppen in prive collectie, ik heb nog een nieuwe grille met lampen hella,,orginele rode lijstjes koplampen,carter bescherming,,orgineel vw,striping gti dr weer op ,porsche remmen en andere velgen compomotivs s2 rally velgen,hapje uit de balk zo dat ie lager en ook nog en setje abf 20 16v nokkenassen dr in kan .word lachen, fotooooos komen nog okee...tekst is...kort maar krachtig toch??? :cool: |
Klinkt weer als een leuk project Jarno.
Is de transporter al bijna klaar dan? |
uhhh ja die moet in de lak en wat geplamuurd...nog maar me maatje de spuiter ,,,laat me eigenlijk een beetje zitten behalve als we gaan stappen dan,,,maar we zouden hem tussen kerst en oud en nieuw lakken,,,,,,dacht je wat brand de firma waar hij werkt.dickhof elburg ..gisteravond af ,,,dus het nieuwe pand draaide 1 mnd super kloten voor zn baas johan,,,dus dat schuift door,,,,kan ik weer geld potten,,,,die golf moest ik gewoon,,,weer hebben ,deze was super opgebouwd,,niks op bezuinigd,duzz ging ik weer,,,
|
Zo dan ,das mooi k*t.
Maar goed ,al het goede komt langzaam. Kun je ondertussen mooi met de golf bezig en even wat foto,s posten natuurlijk!!! |
goed bezig jarno!! we komen wel ff keer langs wippen,ff kieke!
|
tering wat een bende..... en dan doel ik op je manier van typen.
want ik ben al geen wonder ,maar jij maakt er helemaal puzzels van |
Wat voor een porsche remmen ga je gebruiken? En met wat voor een minimale velgmaat kun je dan rijden?
|
met afgedraaide corrado schijven nu iets van 270 mm velgen zijn 15 inch zitten nu onder de 20 v turbo,,waren van een 944 dacht ik 4 pots..
maar de radius van de schijven is uiteraard nu kleiner dus moest ik iets uit de klauwen slijpen :D om dat deze anders niet ver genoeg over de schijf heen vielen,en de remblokken niet helemaal over/op de schijf vallen,,,maar het nu past weer mooi... :thumbup: |
:postpics:
sorry, kon het niet laten ;) laten we het erop houden dat ik heel erg benieuwd ben :D |
Quote:
Helemaal mee eens :confused: |
Quote:
Ik heb ongeveer de helft begrepen denk ik :D |
jullie kunnen geeen oldebroeks,,,vandaag et ding thuis komt helemaal goed
het foutje met betrekking tot het niet willen acceleren ook gevonden,,,,yeah ,,, |
Olderbroeks is een dialect zeker. Geen eigen schrijftaal.
Maar ik denk dat wat foto's de boel een stuk duidelijker maken :thumbup: |
Quote:
Ik denk niet dat dat iets met oldebroeks te maken heeft xD, maar eerder met de vele komma's en dat je telkens maar één zin hebt :p. |
Trouwens die Quintus - De grote race, dat is toch wel 1 van de beste platen wat ze kunnen draaien op de geheime zender :thumbup:
Oja en ben benieuwd naar de foto's :D |
hehehe laat ze maar lulle jarno, doe maar gewoon oldebroeks :D
|
Quote:
en waarom?? er zijn meer mensen op dit forum, anders kunnen jullie beter op de msn met elkaar gaan "lullen" in z'n oldebroeks :screwy: ik typ toch ook niet op zijn gronings omdat ik er weg kom? :screwy: |
Quote:
Joa dat kisst ook wel doun, dan ken ik met tie proaten ;) Maar even on-topic blijven, we wachten de foto's wel af! Ben er benieuwd naar! :D Groeten |
liever oldenbroeks dan fries...want daar is al helemaal geen touw aan vast te knopen :D
Klinkt als een leuk project....ben benieuwd naar de foto`s. |
He sloperd, de ouwe van bert-jan, stoelen en wielen komen mij nog wel bekend voor, heeft ze destijds bij mij gekocht.
Heb nog wel een foto jarno, staat alleen een beetje op de achtergrond. Dus de zilvergrijze op de achtergrond. |
All times are GMT +1. The time now is 20:58. |