Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Zielige Audi coupe :( (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=78861)

The Clauw 14-12-2010 11:40

Zielige Audi coupe :(

Dat is toch wel om verdrietig van te worden :shake:

http://link.marktplaats.nl/403997759

Wie wordt zijn nieuwe baasje ?

Area51 14-12-2010 11:48

Die tekst moet gewoon bewaard blijven !!

Quote:
Beschrijving van adverteerder

Na al die jaren van trouwe dienst wordt ik redelijk onverwachts, dan toch nog aan de kant gezet voor een ander!
Mijn eigenaresse meent meer ''bekijks'' te krijgen, door te kiezen voor zo'n jong tupperware TT ding met plofzakken en maar 4 cilinders. Daar sta je dan als Ex club GT, en kan je met je belastingsvrije bips mooi op zoek naar een andere liefhebber!

Maar goed, ik moet aan mijzelf denken en ga dus echt niet bij de rest, in een of andere Hollandse wei staan te verrotten. Ik ben immers pas 25 jaar oud en in superstaat. Ik moet haar meegeven ... van de zomer ben ik voor het laatst nog eens lekker verwent met;

Nieuwe banden voor en achter
Nieuwe remblokken voor en achter
Nieuwe schokdempers voor en achter
Nieuwe wiellagers voor
Nieuwe aandrijfhoezen voor
Nieuwe handremkabel linksachter
Nieuwe olie en filters

Ze is nog wel zo fair om mij te melden dat mijn opties haar altijd goed zijn bevallen. Meest genoot ze van;

136pk / 5 cilinder / 136 pk / 5 versnellingen
Uitneembaar schuifkanteldak
Mistlampen voor en achter
Wiswas op achterruit
Koplampsproeiers
Elektrisch verstelbare spiegels
Getint glas
ABS
Stuurbekrachtiging
Lichtmetalen velgen / verlaagd.
RVS uitlaatstuk

Enkele jaren voordat ik in haar handen viel, was ik al helemaal gerestaureerd en opnieuw in mijn originele Titaanrode kleur gespoten. Ik ben dan ook al jaren bijna de enigste in deze zeldzame originele kleur. Mijn interieur is netjes, ben NOOIT ziek en heb geen rotte plekken. WEL een puistje op de rand van mijn neus met wat viezigheid eronder. Je begrijp wel dat ze daar nu ook mooi vanaf moet blijven. Ze heeft trouwens ook nog een stapel foto's van vroeger, rekeningen van eten en drinken en mijn reserve-sleutels.

Mij was verteld, dat ergens volgend jaar, mijn koppeling ontlucht zou worden, mijn slotje links vastgezet zou worden, mijn CD wisselaar los en schoongemaakt zou worden, en dat ik weer eens een verse APK zou krijgen.
"Zet hem maar in de garage voor later" Nou, daar ga ik niet meer op zitten wachten en zet mijzelf wel te koop.

Ik zoek dus een ander. Liefst een liefhebber EN als het kan, iemand die mijn bazin later nog eens laat weten hoe strak IK veertig geworden ben.

Wie komt mij verlossen van dat plastic modern ding waarmee ik nu samenwoon? Ik zal je nooit laten staan. Bel haar man maar op 06-51989854. Da's wel een redelijke vent. Als je maar niet teveel aan zijn centen friemelt, wordt tie chagerijnig van.

Vains 14-12-2010 12:09

Leuke tekst en leuke wagen idd :thumbup:

Marcski 14-12-2010 13:42

whahaha geweldige tekst!

Audilimburg 14-12-2010 14:00

Leuk bedacht inderdaad die advertentietekst. Leuk om te lezen.
Wat de auto betreft, velgen vind ik wat minder en vooral die kachelpijp is lelijk, maar hij ziet er over het algemeen erg netjes uit.
Prijs is ook wel OK.

The Clauw 14-12-2010 14:11

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Leuk bedacht inderdaad die advertentietekst. Leuk om te lezen.
Wat de auto betreft, velgen vind ik wat minder en vooral die kachelpijp is lelijk, maar hij ziet er over het algemeen erg netjes uit.
Prijs is ook wel OK.

Te kleine kachelpijp zeker :tongue:

Past niet op een of andere manier... zo,n dikke auto moet ook een dikke pijp hebben !

gti-er 14-12-2010 20:21

haha die is echt lollig! Je moet er maar ook op komen om zoiets te verzinnen! :D

seven13 14-12-2010 20:56

die wagen lijk mij het bekijken waard voor wie er interesse in heb

breadfan83 14-12-2010 21:09

Heet die auto Theo, of heet zijn eigenaresse nou Theo? :D

stufenheckfahrer 14-12-2010 21:58

Geniaal deze advertentie :thumbup:

Auto ziet er netjes uit, alleen heb ik pas gelezen op dit forum dat deze auto's gelijk uit elkaar vallen na een klein beetje zout :tongue: :tongue:

De Pul 14-12-2010 22:19

ik vind het op eerder genoemde punten na een plaatje.....
voor een leuke prijs ook nog.

vento tdi 14-12-2010 23:06

Auto rijd hier id buurt rond....
Best leuke en nette audi, volgens mij het geld wel waard hoor...

golfvr6 15-12-2010 07:29

phoe dit zijn die van momenten,dat je wist waar je ouwe sok is.
Leuk en mooi ding

Bendert 15-12-2010 19:52

Haha die advertentietekst is echt goed verzonnen. Mooi wagentje ook.

Suspekt 15-12-2010 20:55

Die Nederlanders toch :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 13:59.